וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אריאל

29.10.2009 / 10:28

ימיו האחרונים של מלך הפופ, ימיה האחרונים של שושלת האן וחזרתם לחיים של הצעצועים החביבים - כל אלה יקבלו את פניכם הערב על המסך הגדול

This Is It

הסרט המדובר, המתעד את החזרות של מלך הפופ מייקל ג'קסון למופע הקמבאק שלא היה, עולה סוף סוף לאקרנים, ועושה זאת לשבועיים בלבד. הסרט מורכב מצילומים של החזרות למופע שנערכו ביוני 2009 (ימים לפני מותו הפתאומי של הזמר) ומראיונות עם במאי המופע והסרט, קני אורטגה, ועם ידידים ויוצרים שעבדו עמו במשך השנים. המעריצים משבחים, המבקרים חלוקים, אבל כולם מסכימים: לא כל יום רואים גבר בן 50 שיודע ללכת בכזו גמישות על הירח.

במאי: קני אורטגה (112 דקות)

צעצוע של סיפור 2 - תלת מימד

וודי, באז לייטייר ושאר הצעצועים חוזרים לקולנוע והפעם עם מימד נוסף. כמו בגרסה בדו-מימדית, החברים הקטנים יוצאים למבצע הצלה מסוכן לאחר שוודי נופל בשביו של מלך הצעצועים. אלא שהפעם, עשר שנים לאחר שיצא הסרט המקורי, הם עושים את זה עם עומק.

במאי: ג'ון לאסיטר. קולות: טום הנקס, טים אלן, ג'ואן קיוזק, קלסי גרמי (92 דקות)

הצוק האדום

ג'ו וו חוזר אל ההיסטוריה של ארץ מולדתו ומגולל בסרט חדש ומסוגנן את האירועים שהובילו למפלתה של שושלת האן במאה השלישית לספירה. מצביא בכיר, המקורב לכס המלכות, יוצא בראש משלחת צבאית כדי לחסל שני גנרלים מורדים בדרום המדינה. המשלחת מאורגנת היטב, המפקדים משתמשים בטקטיקות ערמומיות, והכול הולך לכיוונו של ניצחון מוחץ. אלא שכאמור, שושלת האן לא שרדה את קרב הצוקים האדומים ולכן אתם יכולים להיות רגועים – משהו בכל זאת משתבש.

במאי: ג'ון וו. שחקנים: טוני ליונג צ'יו וואי, טקאשי קאנשירו, צ'ן צ'אנג, שידו נקאמורה (150 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully