וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 70

אמיר אגוזי

30.10.2009 / 6:06

מי שיודע כמה מוזיקה יכולה לדבר בעד עצמה, לא צריך הסברים מיותרים. אמיר אגוזי מעניק לכם חווית מועדונים עמוקה

השבוע אנחנו עם מבחר של קטעים חדשים במתכונת אלקטרונית, מועדונית ועמוקה. הסינופסיס: מתחילים עם קצת קטעי 4 על 4, ממשיכים לסיבוב קצר בין כמה ממוטציות ה-UK גאראג' האחרונות, נוגעים בקטנה בדאבסטפ מהסוג שאהוב עלינו לקראת האמצע, ונוחתים בחזרה דרך אותו מסלול רק בכיוון ההפוך. כמו כן, שימו לב לערימת הסטים והמיקסטייפים שמצורפים בלינקים שמפוזרים בהמשך, ביניהם בטוח תמצאו מענה לכל מצב רוח או נטייה מוזיקלית שייתכן ואתם שרויים בה. האהובים עליי מביניהם כרגע: חברי ההרכב של פיבר ריי עם מיקסטייפ מרתק לכבוד הלוויין; בייסמנט ג'קס שממלאים את מקומו של ג'יילס פיטרסון עם קרנבל של צלילים; הדיג'יי/מפיק האמריקאי קינגדום עם מיקס בועט עבור הבלוג השבדי דיסקובל; ודיים פאנק במיקסטייפ שכולו תקליטים.

Linkwood – Falling // Prime Numbers

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Newworldaquarium – The Force (Ame remix) // Delsin // 5:00

Martyn – Elden St (Sebo K edit) // Watergate // 11:00

The Bass Soldier – You Live with Your Mum // Dust Science // 15:50

Subeena – Analyse // Planet Mu //19:00

Falty DL – Party // Ramp // 21:30

Joy Orbison – J. Doe // Doldrums // 25:30

Simian Mobile Disco ft Beth Ditto – Cruel Intentions (Joker remix) // Wichita // 29:30

Chromeo – Night by Night (Skream remix) // Green Label Sound // 32:55

Florence & the Machine – You Got the Love (Jamie XX rework) // Floxx // 36:50

Cooly G – Weekend Fly // Hyperdub // 41:45

L-Vis 1990 – Run // Dress 2 Sweat // 45:00

Efdemin – The Pulse (John Beltran’s Summer Light remix) // Curle // 48:30

Darkstar – Aidy’s Girl a Computer (Kyle Hall remix) // Hyperdub // 53:00

אחת המגמות המוזיקליות הבולטות של השנה האחרונה מעמידה במבוכה גם את מיטב התיאורטיקנים של מסורת הרייב האנגלית., החל מסיימון ריינולדס הוותיק ועד כתביו הצעירים של האתר המצוין FACT.

ה-UK Funky צמח לו ממורשת ה-2-סטפ וכמעין תגובת נגד לטסטוסטרון של הדאבסטפ והגריים. ברגעים מסוימים הוא נושק להאוס אמריקאי מהסוג הקלאסי ביותר ובאחרים דווקא בולט בייחוד ריתמי מורכב והשפעות בולטות מהמסורת האנגלית/קריבית (החל בסוקה ודאנסהול ועד ברוקן ביטס, דאבסטפ וגריים).

בכתבה מעוררת מחלוקת שהתפרסמה לאחרונה במגזין האמריקאי XLR8R, בה ניסו לתת לכל הבלאגן הזה שם חדש אף יותר – Funkstep - הגיב על כך ג'יניוס (Geeneus), מפיק בריטי נודע ומנהל תחנת הרדיו הפיראטית החשובה Rinse FM: "זו פשוט עוד סגירת מעגל. באמריקה ההיפ-הופ נותר היפ-הופ, גם כשאנשים חדשים נכנסים לתמונה והמוזיקה משתנה. אבל באנגליה, ברגע שמשהו חדש מגיע, ישר אומרים 'זה משהו חדש, בוא ניתן לזה שם', כשזה בעצם הכול אותו דבר. אנחנו פשוט מתקדמים. אז אני עושה פאנקי, סקרים עושה דאבסטפ ו-וויילי עושה גריים, אבל אנחנו כולם ביחד. אנחנו על אותה תחנת רדיו, באים מאותם מקומות וחולקים את אותן השפעות. זה הכול חלק מרצף מתמשך".

מה שזה לא יהיה ואיך שלא יקראו לזה, אנחנו ורבים בעולם מרגישים את זה היטב. כפי שהצהירו מכובדים כג'ו גודאר מהוט צ'יפ ועד חברי מודסלקטור בראיונות מהתקופה האחרונה, אין ספק שהשילוב בין עשייה מרובה וקאטינג אדג' למלל שמלווה אותה מצליח לייצר עניין שמושך פנאטים מכל העולם להביט כל הזמן לעבר המתרחש בלונדון וסביבותיה. אפילו דייב הוק מה-Memory Tapes, שבראיון עימו בפיצ'פורק בשבוע שעבר מסתבר כהרמיט לא קטן (ללא סלולרי או טלוויזיה, לא הולך להופעות או סרטים), ממליץ על יקירנו ג'וקר תחת הלהקה/אמן החדשים האהובים עליו.

ובכל זאת, בלי הרבה מלל ודיונים, כמה קטעים ששווה לשים אליהם לב בתוך המיקס: האדיט של סבו K ל"Elden St" המהמם של מרטין, שנעשה לכבוד הסט שלו בסדרת המיקסים של מועדון הווטרגייט בברלין, משמש ראיה די מעניינת לאופן בו המוזיקה מחלחלת בין הסצנות השונות; את הקטע של ה-Bass Soldier (כמו גם קטעים של הבלאק דוג וגריביוס אנג'ל) אתם יכולים להוריד בעצמכם בלינק שמופיע מעלה; השלישייה של סאבינה-פולטי DL-ג'וי אורביסון והצמד של קולי G ו-L-Vis 1990 שאחר-כך מהלכים בדיוק על אותו קו תפר מוזיקלי חמקמק שנידון מעלה; הרמיקס של סקרים לכרומיאו חב הרבה לסטייל של ג'וקר, שבעצמו הופך את "Cruel Intentions" של סימיאן מובייל דיסקו לקטע הורס; הקאבר המגניב של פלורנס + דה מאשין לקלאסיקת הדאנס "You Got the Love" של דה סורס עם קנדי סטטון מקבל טיפול UK פר אקסלנס מג'יימי מלהקת ה-XX; ו"Aidy’s Girl a Computer" של דארקסטאר זוכה לרמיקס מפתיע של סנסציית הדיפ-האוס הצעירה מדטרויט קייל הול לכבוד צאתו כסינגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully