וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-100 של העיר השחורה

עינב שיף

30.10.2009 / 9:08

ערב לכבוד אותם חלקים של תל אביב שלא נחגגו במהלך אירועי ה-100 של העיר יתקיים בשבוע הבא באוזןבר. לדברי המארגנים, "העיר הלבנה משתיקה בתרועת פסטיבלים את קולם של מרבית תושביה"

עם סיום חגיגות ה-100 לתל אביב, ארבעה אמנים מבקשים להזכיר לעיר העברית הראשונה את הצדדים שהעירייה העדיפה לשכוח. אנה כהן-ינאי, ציון חזן, זהר אלמקייס ונטע וינר (מהרכב ההיפ הופ סיסטם עאלי) ירימו ב-2 בנובמבר באוזןבר בתל אביב מופע שיעלה על נס את דרום תל אביב ויפו, החלקים בעיר שלדעת המארגנים נשכחו בחגיגות ה-100.

"העיר הלבנה החוגגת את עצמה ברוב פאר, בחיבוק דב פטרוני של כלל שכונותיה, משתיקה בתרועת פסטיבלים, טקסים ותערוכות למכביר את קולם של מרבית תושביה", אומרים המארגנים. "העיר השחורה היא קריית הסיפורים הלא מסופרים. כל סיפור קבור, מחוק או מודחק במציאות המקומית, מושמע בלחש או בצעקה צורמת בין רחובותיה".

המופע ייקרא "זמר פלוגות" וישולבו בו עבודות טקסט, מוזיקה, וידיאו וצילום. לדברי המארגנים הוא יהווה "הטלת ספק בשלטונו השליו והזחוח של סיפור תרבותי-היסטורי-חברתי-עירוני-לאומי- גזעי אחד. 'זמר פלוגות' הוא חגיגת העיר הלא נחגגת. קינת יום הולדת. שירת הדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully