וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס הופר חלה בסרטן הערמונית

עינב שיף

30.10.2009 / 14:57

בהודעה שפרסם השחקן בן ה-73 נמסר כי הוא עובר סדרה של טיפולים כדי למגר את המחלה. "אנחנו מקווים לטוב ביותר", אמר מנהלו לתקשורת

השחקן, הבמאי והצלם דניס הופר חלה בסרטן הערמונית. בהודעה רשמית שהוציא הופר מביתו בלוס אנג'לס נאמר כי הוא מקבל טיפולים למיגור המחלה. "אנחנו מקווים לטוב ביותר", אמר מנהלו. בעקבות המחלה, נאלץ הופר לבטל את נסיעתו למלבורן, שם אמורה להיפתח תערוכה של צילומיו.

בתחילת החודש הובהל הופר לבית חולים בניו יורק לאחר שהתעלף. הרופאים חששו אז כי הופר נדבק בשפעת החזירים, אולם הוא שוחרר מבית החולים זמן קצר לאחר מכן. יחד עם זאת, מסע הקידום שלו לסדרה "התרסקות", בה הוא מככב, בוטל.

הופר, בן 73, הוא בעל קריירה עשירה למדי בהוליווד. החל משנות ה- 50 כיכב בעשרות סרטים, ביניהם "מרד נעורים" ו"ענק" לצד ג'יימס דין, "אפוקליפסה עכשיו", "קטיפה כחולה" ועוד.

סרטו הבולט ביותר הוא "אדם בעקבות גורלו" (1969) שהיה סרט הביכורים שלו כבמאי. הסרט זכה למעמד של סרט פולין היות שהיטיב לתאר את דור הביטניקים ועורר דיון ציבורי רחב. הופר אף היה מועמד לאוסקר על התסריט שכתב לסרט, אך לא זכה בפרס הנכסף.

גם ב-1987 היה הופר מועמד לאוסקר, הפעם על תפקידו ב"ימים של תהילה", אלא שגם במקרה זה לא זכה. בשנות ה-90 חווה עדנה מחודשת כאשר גילם מחבל שממלכד אוטובוס בסרט "ספיד", בו כיכבו לצדו קיאנו ריבס וסנדרה בולוק. בשנים האחרונות הופיע הופר בתפקדי טלוויזיה שונים, ביניהם בסדרות "24" ו"התרסקות" (לצד מורן אטיאס).

  • עוד באותו נושא:
  • דניס הופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully