וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים ממשיכים לחגוג להיכל התהילה של הרוק

עינב שיף

31.10.2009 / 20:42

U2 שיתפו פעולה עם מיק ג'אגר והבלק אייד פיז, מטאליקה עם אוזי אוסבורן וארית'ה פרנקלין עם לני קרביץ. יום ההולדת 25 של היכל התהילה של הרוק ממשיך להיות האירוע המוזיקלי החם של הרגע

רויטרס

אחרי שספרינגסטין, בילי ג'ואל, סטיבי וונדר, סיימון וגרפונקל ועוד סיימו את החלק הראשון של חגיגות ה-25 להיכל התהילה של הרוק, הגיע החלק השני והלא פחות מרשים.

בין שיתופי הפעולה של הערב הנוכחי שהתקיים אמש (שבת), ניתן היה למצוא את ארית'ה פרנקלין ולני קרביץ, שביצעו יחדיו את "Think" הוותיק. אחרי שבאדי גאי וג'ף בק הביאו את הבלוז לאולם, הגיע רגע ענק שבו U2 ביצעו יחד עם מיק ג'אגר ופרגי מהבלק אייד פיז את "Gimme Shelter", הקלסיקה של הרולינג סטונז.

בונו, מיק ג'אגר ופרגי ביום ההולדת להיכל התהילה של הרוק. רויטרס
בונו, מיק ג'אגר ופרגי ביום ההולדת של היכל התהילה/רויטרס

אחרי שיתוף הפעולה ההיסטורי הזה, הגיע שיתוף פעולה מרגש נוסף, הפעם של אוזי אוסבורן, אבי הרוק הכבד והמטאל עם ממשיכי דרכו והרכב המטאל המצליח בעולם, מטאליקה. יחד ביצעו השניים את "Iron Man" המכונן של בלאק סאבאת', בראשה עמד אוסבורן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מטאליקה עם אוזי אוסבורן. Henny Ray Abrams, AP
מטאליקה אם אוזי אוסבורן/AP, Henny Ray Abrams

היכל התהילה של הרוק חוגג 25 שנים להיווסדו. בכל שנה מקבל ההיכל אמנים חדשים לחיקו, אשר זוכים להנצחה במוזיאון ההיכל. כל הכנסות אירוע הענק הזה מועברות למען תחזוק המוסד והמוזיאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully