וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה משותף לנורה ג'ונס ולשירה גבריאלוב?

עינב שיף

2.11.2009 / 7:03

אדם לוי, גיטריסט שעבד צמוד עם זוכת הגראמי, השתתף בהקלטות אלבומה הבינלאומי של שירה גבריאלוב. "ליחס כזה חם זכיתי רק מאבא שלי", מספרת הזמרת

שירה גבריאלוב תשתף פעולה באלבומה הבינלאומי עם אדם לוי, הגיטריסט האמריקאי שעבד עם נורה ג'ונס, טרייסי צ'פמן, טורי איימוס ומוזיקאיות בולטות נוספות. לוי כתב שני שירים עם גבריאלוב, שלפחות אחד מהם ייכנס לאלבומה הבינלאומי שייצא במהלך 2010. לוי מצטרף לתום ניקולס, המפיק המוזיקלי שעבד בעבר עם קיילי, הרכב הבנות האנגלי אול סיינטס ועוד, ומפיק את אלבומה של גבריאלוב ממנו יצא עד כה סינגל אחד, קאבר ל“Crazy" של נארלס בארקלי.

"גם אני וגם תום המפיק שלחנו ללוי כל מיני שירים שלי", מספרת גבריאלוב לוואלה! תרבות. "הוא הצטרף אליי לפייסבוק וקצת דיברנו, אחר כך הגעתי לניו יורק והתחלנו לעבוד ביחד".

קצת מלחיץ, לא?

"זה מרגש יותר מאשר מלחיץ, הוא גם אדם נורא חם, בלי פוזה בלי כלום. הגיע מבלי להכיר אותי, שמע אולי שני שירים שלי וקיבל אותי בזרועות פתוחות בלי בכלל להסתכל על השעון – הכי בכיף. ככה 16 שעות, עד שייצא מה שייצא. היתה זרימה והוא בן אדם נפלא".

סיפרת לו שאבא שלך זה מיקי גבריאלוב?

"בטח, סיפרתי לו שאבא שלי ממייסדי המוזיקה בישראל. הוא גם נפגש איתו קצת כשההורים שלי באו לשמוע אותי. האמת היא שלא זכיתי ליחס כזה מאף אחד חוץ מאבא שלי. אתה מבין שהוא בא עם נקע ברגל כדי לעבוד איתי?"

אז מתי הדואט עם נורה ג'ונס?

"נראה מה יהיה בעתיד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully