וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הפופ הוא גם מלך הקופות

אריאל קריל

1.11.2009 / 20:38

הסרט שמתעד את ימיו האחרונים של מייקל ג'קסון החליף את "Paranormal Activity", סרט האימה המדובר של הישראלי לשעבר, אורן פאלי, בראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית

יח"צ - חד פעמי

כצפוי, מלך הפופ כבש את קופות בתי הקולנוע בסוף השבוע האחרון. "This Is It", הסרט שמתעד את החזרות לקראת מופע הקמבאק של מייקל ג'קסון, שנקטעו באיבן עם מותו הפתאומי ביוני האחרון, גרף במהלך סוף השבוע הראשון להקרנתו כ-101 מיליון דולר ברחבי העולם, 21.3 מיליון מתוכם בארצות הברית ובקנדה. הסרט, שעלה לאקרנים בצפון אמריקה ביום שלישי האחרון, נכנס הישר למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע – במקום "Paranormal Activity" המפתיע של אורן פלי, שירד למקום השני – וצפוי להיות אחד הסרטים הדוקומנטריים הרווחיים בתולדות הקולנוע.

יחד עם זאת, סרט האימה דל התקציב של הישראלי לשעבר המשיך את המסע המופלא שלו בקופות והשיג 16.5 מיליון דולר בשבוע השישי להקרנתו. אלה הביאו את סך כל ההכנסות שלו עד כה ל-84.7 מיליון דולר – תמורה יפה ל-15 אלף הדולרים שהושקעו בהפקתו.

כמו בשבוע שעבר, "Law Abiding Citizen", בכיכובו של ג'יימי פוקס, ניצב במקום השלישי בטבלה, עם 7.3 מיליון דולר בקופות. גם הבא אחריו – "Couples Retreat", בכיכובו של וינס ווהן – שמר על מיקומו עם 6.1 מיליון. "המסור 6", ככל הנראה נפגע העיקרי מהצלחתו של "Paranormal Activity", ירד מהמקום השני למקום החמישי עם 5.5 מיליון דולר בקופות, ואילו "בארץ יצורי הפרא" של ספייק ג'ונז נדחק אל המקום השישי עם 5.1 מיליון.

"האב החורג" – הנציג השלישי בטבלה לז'אנר סרטי האימה – עלה מקום אחד לאחר שהשיג 3.4 מיליון בקופות. אחריו, במקום השמיני, התמקם סרט האנימציה "Astro Boy", שהניב מעט יותר מ-3 מיליון דולר – ירידה של שני מקומות ביחס לשבוע שעבר.

"אמיליה" – המבוסס על חייה של הטייסת האמריקאית המיתולוגית, אמיליה ארהרט, בגילומה של הילרי סוונק – נכנס בשבוע השני להקרנתו למקום התשיעי בטבלה עם הכנסות של 3 מיליון דולר. ואילו סרט הערפדים "Cirque du Freak: The Vampire's Assistant" סוגר את הטבלה, לאחר ירידה של שלושה מקומות מהשבוע שעבר, עם 2.8 מיליון דולר בקופות.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully