וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן בראון נעצר בחשד שהיכה את אשתו

עינב שיף

3.11.2009 / 7:34

המוזיקאי הבריטי נלקח לתחנת המשטרה לאחר שאשתו התלוננה שתקף אותה. מאוחר יותר, הוא שוחרר בערבות. זו אינה הפעם הראשונה שסולן הסטון רוזס לשעבר נעצר על עבירות אלימות

הזמר איאן בראון נעצר אמש (שלישי) בחשד שהיכה את אשתו, הדוגמנית המקסיקנית פביולה קווירוז. כלי התקשורת באנגליה דיווחו כי שכניהם של הזוג הזעיקו את המשטרה בעקבות רעש שעלה מביתם של השניים. לאחר שהשוטרים הגיעו למקום, סיפרה להם אשתו של סולן הסטון רוזס לשעבר כי הוא תקף אותה. בראון נעצר ולאחר מכן שוחרר בערבות. לשניים ילד אחד, אמיליו, בן 9.

זו אינה הפעם הראשונה שבראון, בן 46, מסתבך עם החוק. ב-1998 הוא נכלא לארבעה חודשים לאחר שאיים לקצוץ את ידיה של דיילת ודפק בפראות על דלת תא הטייס במהלך טיסה. ב-2005 הוא נעצר בסן פרנסיסקו באשמת תקיפה, אך לא הוגשה תלונה והוא שוחרר.

בראון נחשב לאחד המוזיקאים המשפיעים בבריטניה בשני העשורים האחרונים. הוא התפרסם בסוף שנות ה-80 כסולן הסטון רוזס, מהלהקות הבולטות והחשובות ברוק הבריטי. מאז פירוק הלהקה בשנת 1996 הוציא בראון כמה וכמה אלבומי סולו. האחרון שבהם, "My Way", יצא לפני כחודש וזכה לשבחים רבים. בשנת 2008 הופיע בראון לראשונה בישראל, עם שירי אלבומו הקודם, "The World is Yours".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully