וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה ההכרעה בתיק נקמת הטרקטור נגד זעירא

עינב שיף

3.11.2009 / 10:28

בית המשפט המחוזי בתל אביב נוטה שלא לקבל בקשת הלהקה לחייב את ניצן זעירא בגילוי מסמכים ואף איים כי אם הבקשה תעמוד בעינה, התיק ימשיך להתנהל עוד שנה לפחות

הקרב המשפטי בין נקמת הטרקטור למנהלם לשעבר, ניצן זעירא, ימתין עוד זמן רב להכרעה לאחר שבין המשפט המחוזי בתל אביב החליט הבוקר (שלישי) שלא להורות מיידית לזעירא לחשוף מסמכים הקשורים להשמעות היצירה "קיר", אשר לטענת הלהקה נמצאים ברשותו.

הלהקה, באמצעות עורך הדין אלישע חקק, טענה כי ברשותו של זעירא נמצאים מסמכים אשר יחשפו את היקף התמלוגים אותם קיבל על היצירה "קיר", שחיברה הלהקה למופע עם להקת בת שבע, שיצא בסופו של דבר על דיסק. לטענת הלהקה חלק מהתמלוגים הללו מגיעים לה על חלקה ביצירה.

לטענת הלהקה, המסמכים הופקו על ידי הפדרציה לתקליטים, שם נרשם הדיסק על שמו של זעירא, רישום שמהווה אחת הטענות העיקריות בתביעת הלהקה. לטענת הלהקה, נענע דיסק קיבלה תמלוג גלובלי על כלל הרפרטואר של נקמת הטרקטור, בתוכו כלול עם התמלוג על האלבום "קיר" שלטענת הלהקה, אין לזעירא חלק בו.

זעירא, באמצעות עורך הדין אייל פרייס, טען כי כל המסמכים שהיו ברשות זעירא הועברו ללהקה ואין ברשותו מסמכים נוספים הנוגעים לתמלוג הספציפי של האלבום "קיר". בדיון עצמו נטה השופט לקבל את גרסת זעירא ואף איים בסיומו על חקק כי אם יתמיד בבקשתו, יעוכב התיק בעוד כשנה לפחות, דבר אשר יגרור הטלת הוצאות על הלהקה. "הוא אומר שאין לו מסמכים, ריבונו של עולם", הטיח השופט בחקק.

לאחר הדיון אמר חקק לוואלה! תרבות כי למרות דברי השופט, אין בכוונתו למשוך את הבקשה בשם הלהקה. משמעות הדברים היא כי בעוד כחודש יחליט בית המשפט אם לחייב את זעירא למסור את המסמכים.

הדיון בבקשה ארך כחצי שעה בלבד. באולם נכחו חברי להקת נקמת הטרקטור, כולל אילן גרין שכבר אינו בלהקה, אך נחשב לרוח החיה מאחורי התביעה. זעירא עצמו לא נכח בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully