וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו ארצנו

דרור רפאל

5.11.2009 / 1:07

המחבל היהודי והמשסף הרוסי הם לא באמת משלנו, אבל דרור רפאל לא מוותר על גאווה לאומית ומתעקש שיש לנו נבלות תוצרת הארץ

מי היה בהלם השבוע?

השבוע תפסנו את המחבל היהודי ואת המשסף הרוסי. היינו בהלם כאילו "מחבל יהודי" זה קונספט חדש. טייטל - עולה מארצות הברית שגר בשבות רחל ופעל במשך 12 שנה נגד פלסטינים והומואים. דווקא שבות רחל מכל המקומות. ממש תדהמה. אחר כך היממה אותנו הידיעה שאין מאפיה קווקזית מאחורי רצח משפחת אושרנקו, אלא האיש החביב דמיאן קרליק, חובב הסכינים מהרי אורל ברוסיה, הוא ששיסף את גרונם. דווקא רוסיה מכל המקומות. ואז נרגענו. כי טייטל ודמיאן לא משלנו. הם אחרים. האחד מארצות הברית השני מרוסיה. הם לא ילידי הארץ, כמונו. הם פושעים ממקומות אחרים. אנחנו מרחיקים אותם מאיתנו, כי אנחנו לא כאלה.

כאילו שאין לנו נבלות תוצרת הארץ כמו אליאור חן ואמא טליבן, ופימשטיין וגולדרינג ופישר ורעי חורב מקומיים. מבצרה והוד השרון, ירושלים והרצליה. ילידי הארץ, שגדלו איתנו, למדו כאן והיו שכנים למופת. אנחנו רוצים להאמין שאנחנו יותר טובים מדמיאן וטייטל, רוצים להאמין שמי שנולד כאן הוא מוסרי יותר, כי כשיליד הארץ רוצח או טובח או משסף, הוא משלנו, יש לו ערכים. לא ככה, כמו דמיאן החיה.

למה ילדים שמנים זה טוב?

השבוע פורסם שישראל נמצאת במקום השלישי באירופה מבחינת השמנת בני נוער. ח"כ דני דנון מציע להוציא את מכונות החטיפים ודברי המתיקה מבתי הספר, וכך להילחם בהשמנה. רעיון טוב. קטן אך חיובי. יש רעיונות נוספים כמו להצר את שערי בית הספר כך שכמו במשל הכרם, מי שנכנס לבית הספר רזה, יצטרך לצאת ממנו רזה. השמנת והפכת היפופוטם? תישאר בתחומי בית הספר עד שתרזה שוב. הצעה אחרת, לבודד את הילדים השמנים כך שלא יהיו להם חברים אנושיים אמיתיים, אלא החברים היחידים שיהיו להם יהיו הפחמימות הריקות. מצד שני, יכול להיות שבני נוער שמנים בעת הזאת זה דבר חיובי. ישראל הרי נמצאת במקום השני בשתיית אלכוהול בקרב בני נוער. ילד שמן ששותה לא נמצא בסכנה, כי אלכוהול משפיע פחות על בטן ריקה, וכידוע, הבטן של השמן אינה ריקה אף פעם.

ישראל נמצאת גם באחד המקומות הגבוהים בדקירות במועדונים של בני נוער. וכך דבר מבטל דבר. נער שמן שנדקר, יישאר בחיים כי השומן יספוג את רוב הלהב. אין רע בלי טוב, ואין שמן שמבדיל בין כף למצקת.

כמה אפשר לסבול עוד את הכלב לאקי?

אני בעד בעלי חיים. כנראה שיותר מהאזרח הממוצע. אני אוהב כלבים וחתולים וחס על סוסים, חמורים וחמוסים. ובוודאי על קופים. אני נגד ניסויים בבעלי חיים כמעט באופן גורף. אבל אני חושב שצריך לשחוט את הכלב לאקי. להרוג אותו. כאן ועכשיו. הכלב לאקי בעל המבטא הצרפתי הלא אמין, חוצה את כל גבולות העצבים האפשריים. הוא קרצייה בגב האומה. הכלב לאקי גזר על עצמו מיתה. הוא באוברדוז. כמה שג'ימבו-קפוץ חמוד, ככה לאקי מביא את החרוף. איננו יכולים עוד. משיחות שערכתי השבוע התברר שגם בקהילת הכלבים, לאקי הוא בלתי נסבל. צריך להקיא את לאקי מתוכנו, ויפה שעה אחת קודם.

איך נסכם את השבוע?

כל הרוסים רוצחים.

כל המתנחלים שונאים פלסטינים והומואים.

בכל אחד יש טייטל קטן אבל באף אחד אין דמיאן קטן.

לדמיאן יש קטן.

גם לטייטל.

מי ששונא הומואים כנראה שונא גם פלסטינים.

להומו פלסטיני אין מה לחפש בשבות רחל.

גם לא לפרופ' שטרנהל.

ככל שאתה רוקד בהתלהבות בחתונה, כך אתה שונא יותר את החתן.

עדיף לגור בפרויקט שרונה מאשר בשבות רחל.

סכין שרב מלצרים סידר במערכה ראשונה, ישסף גרונות במערכה אחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully