וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל פינטו ואבשלום פולק מעלים מופע חדש

עינב שיף

5.11.2009 / 18:06

הזוג המלכותי של עולם המחול המקומי יעלה במסגרת פסטיבל הרמת מסך את "טראוט" - יצירה חדשה שנוצרה ביחד עם קולקטיב המוזיקה הנורווגי Kitchen Orchestra

יח"צ - חד פעמי

(קטע מתוך "טראוט")

הבכורה הישראלית של "טראוט", יצירת המחול החדשה של ענבל פינטו ואבשלום פולק בשיתוף הקולקטיב הנורווגי Kitchen Orchestra, תוצג ב-5 דצמבר במרכז סוזן דלל בתל אביב, במסגרת חגיגות ה-20 של פסטיבל הרמת מסך. המופע יוצג למשך שבוע בלבד, עד ה-12 בדצמבר.

פינטו ופולק יצרו את המופע בעת ששהו בעיר סטוונגר בנורווגיה, ששימשה כבירת התרבות של אירופה לשנת 2008. זוג הכוריאוגרפים הוזמן ליצור עבודה חדשה היחד עם אמנים מקומיים ובחרו לשתף פעולה עם התזמורת הייחודית, Kitchen Orchestra. הופעת הבכורה הוצגה בסטוונגר במקום שנקראTou Scene, מבשלת בירה שהוסבה למרכז תרבות.

"ברגע שנכנסו ל-Tou-Scene, ידענו שזה המקום שבו אנחנו רוצים ליצור את המופע החדש שלנו", אומרים השניים. "המיקום של הבניין הצופה לפיורד, האנשים המסורים והסקרנים שהקימו את המרכז, מתחזקים אותו, יוצרים בו ופותחים את שעריו בפני אמנים חדשים, חיזקו עוד יותר את ההחלטה שלנו".

"בהמשך", מוסיפים פינטו ופולק, "פגשנו את חברי ה-Kitchen Orchestra, חבורת מוזיקאים פורצי גבולות מבחינת אופן עבודתם ושיתופי הפעולה המפתיעים שלהם, והתמונה הושלמה. המסע המשותף של הלהקה, של המוזיקאים ושל אנשי המרכז התרבותיהוא שיצר את 'טראוט' - מופע אפל, יצרי ורטוב עם דמויות ומוזיקה יוצאות דופן ששואף לעתיד ורוד".

לצד "טראוט", יקיים הקולקטיב הנורווגי הופעה אחת משותפת עם אבי בללי, מנהיג להקת נקמת הטרקטור ויוצר מוזיקלי בולט גם בתחומי המחול והאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully