וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תורת היחסים" מגיעה לבמה

עינב שיף

6.11.2009 / 17:58

המחזה החדש של אייל דורון בכיכובם של שי אביבי, טלי שרון, אמנון וולף ונתי קלוגר מגיע לבכורה במועדון צוותא בתל אביב

"תורת היחסים", ההצגה החדשה של אייל דורון, תעלה לראשונה ביום שבת הקרוב במועדון צוותא בתל אביב. ההצגה היא ההזדמנות הראשונה לראות את שי אביבי על בימת התיאטרון, לצד מירב גרובר, טלי שרון, ליאור מכיאלי ונתי קלוגר.

"עם אייל דורון רציתי לעבוד כבר הרבה זמן", אומרת קלוגר לוואלה! תרבות. "מאוד אהבתי את העבודות הקודמות שלו כמו 'בוא לא נדבר על זה", 'לא הבטחתי לך' ו'איך להיות מאושר בשישה שיעורים' ורציתי לעבוד איתו. כשהבנתי גם ששי אביבי, מרב גרובר, אמנון וולף, טלי שרון וליאור מיכאלי מלוהקים, ידעתי שיהיה מעניין, מאתגר ונעים"

"אני מאוד אוהבת את השילוב בין הקומדיה העדינה לדרמה הגדולה שמתחוללת סביב 'נושא היחסים'", מוסיפה קלוגר. "אני אוהבת איך שאייל מצליח לראות בתוך זה גם את הצדדים המצחיקים".

בהצגה משחקים וולף ואביבי שני אחים שונים זה מזה, שחיי נישואיהם משתנים ללא היכר כשלחייהם נכנסת אחות פרועה המאלצת אותם לבחון מחדש את העולם אותו בנו לעצמם. "יש משהו מאוד מרגש בדרך שבה כל אחד מהשחקנים מתמסר לתפקיד ולהצגה", אמר דורון לוואלה! תרבות עם תחילת החזרות. "בין אם זו ממירב שמגיעה ממצפה רמון או נתי שמטופלת בזוג תאומים או שי וטלי, שזו ההתנסות הראשונה שלהם בקומדיה בימתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully