וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צביקה הדר מתכונן להופעה המוזיקלית הראשונה בחייו

עינב שיף

6.11.2009 / 7:00

אחרי שנים של כתיבה ושירה למגירה, עולה צביקה הדר לבמה בתור מוזיקאי. רגע לפני, קבלו את המנחה של המדינה כפי שמעולם לא ראיתם אותו

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: אייר ענבר)

כבר שנים שצביקה הדר כותב ומלחין למגירה ומנגן על הפסנתר במרתף הבית. הדר הוא אולי מנחה התוכנית הנצפית ביותר בישראל ואחד האנשים החזקים בעולם הבידור, אבל את המוזיקה הוא שמר לעצמו - עד עכשיו.

ב-12 בנובמבר הוא יעלה לבמה של מרכז סוזן דלל בתל אביב וייתן את ההופעה המוזיקלית הראשונה בחייו. הוא בחר לעשות זאת במסגרת פסטיבל הפסנתר כיוון שמקורם של השירים שלו הוא באותו פסנתר שניצב במרתף הבית. יחד איתו ינגנו גם טל פורר, מעבד ומפיק מוזיקלי וותיק ומוכר שעבד עם שלמה ארצי וריטה, והצ'לנית מאיה בלזיצמן, מהמוזיקאיות המבוקשות בישראל שמנגנת בימים אלה גם עם נינט ורוקפור. במופע יתארח שלומי שבת שאף יבצע שיר של הדר שהוא עצמו בחר.

השירים שיבצע הדר לראשונה במופע הם גם חלק מאלבום הבכורה שלו, "עד הסוף", שהופק מוזיקלית על ידי פורר ועתיד לצאת במהלך השנה. וואלה! תרבות מביאה לכם הצצה ראשונה להדר כפי שמעולם לא ראיתם אותו. והוא, מצדו, לא חושש לדבר על הלחצים וההתרגשות לפני ההתנסות החדשה והמיוחדת שבפניה הוא עומד.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully