וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילר עוזב את אירוסמית'?

אריאל קריל

8.11.2009 / 12:28

לדברי ג'ו פרי, הגיטריסט של להקת הרוק הוותיקה, גם הוא קרא על פרישתו של טיילר באינטרנט. "אני לא יודע יותר ממכם", אמר והוסיף כי הוא מקווה שהלהקה תמשיך לפעול, עם או בלי הסולן

ג'ו פרי, הגיטריסט של להקת אירוסמית', הודיע אמש (שבת) כי סולן הלהקה, סטיבן טיילר, פרש מההרכב. "סטיבן עזב, עד כמה שאני מבין", אמר פרי בראיון שהעניק ללאס וגאס סאן. "אני לא יודע יותר ממכם. ירדתי מהמטוס לפני יומיים וראיתי באינטרנט שסטיבן אמר שהוא עוזב את הלהקה. אני לא יודע לכמה זמן, או אם זה ללא הגבלה". לדבריו, חלק מהבעיה היא שטיילר לא חוזר להודעות שהוא משאיר לו בטלפון.

רובו של סיבוב ההופעות העולמי של אירוסמית' בוטל באוגוסט האחרון לאחר שטיילר נפל מהבמה במהלך הופעה ושבר את הכתף. על אף הפציעה, הצליחה הלהקה להציל את הלג האחרון של הטור וקיימה שתי הופעות בהוואי ואחת ביום ראשון לפני כשבוע באבו דאבי, מול 50 אלף צופים.

"האמת שבחודשים האחרונים, השתדלתי לא לטלטל את הסירה", סיפר פרי בהתייחסו לאירועים שהובילו לפרישתו המשוערת של טיילר מהלהקה. "לא רצינו שהוא יבטל עוד הופעות. ממש רצינו לעשות את ארבע האחרונות ולכן השתדלנו לא לעצבן אותו. פשוט נתנו לדברים לשקוע. אז עשינו את ההופעות וחזרנו כל אחד לביתו, וכמו שאמרתי, ירדתי מהמטוס וראיתי את זה [את הדיווח על פרישתו של טיילר - א.ק.] באינטרנט. ככה אני יודע מזה".

לדברי פרי, זה זמן רב מתכנן טיילר את פרישתו מהלהקה. "ברור שכבר הרבה זמן הוא לא נותן מאה אחוז מעצמו", אמר, "ואין ספק שהוא מתכנן את זה כבר הרבה זמן. אבל לא להתייחס לאחים שלו עד כדי כך שהם צריכים לדעת על זה דרך אינטרנט? - אם כך, אז 'להתראות, חביבי'"

פרי הוסיף ואמר כי הוא מקווה שאירוסמית' תמשיך לפעול, עם או בלי טיילר. "אנחנו עדיין המומים ומנסים בינתיים להתרגל למצב החדש. אנחנו מנסים – לפחות אני מנסה – להבין איזה כיוון צריכה הלהקה לקחת. עד כמה שזה נוגע להחלפתו של סטיב, זה לא קשור רק לזה. זה קשור גם לארבעה אנשים שמנגנים ביחד בצורה מצוינת ואני לא מתכוון לתת לזה לרדת לטמיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully