וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים את כריסמס באוויר

אריאל קריל

8.11.2009 / 21:46

"רוחות חג המולד", עיבוד האנימציה החדש לאחת הקלסיקות הגדולות של הספרות האנגלית, נכנס הישר לראש טבלת שוברי הקופות באמריקה ודחק את מלך הפופ אל המקום השני

יח"צ - חד פעמי

מסתבר שכריסמס הגיע השנה מוקדם מהרגיל לאמריקה. "רוחות חג המולד", גרסת האנימציה החדשה של דיסני לקלסיקה של צ'רלס דיקנס, כבש את הקולנועים בארצות הברית ובקנדה כבר בשבוע הראשון להקרנתו. הסרט, בבימויו של רוברט זמקיס ובכיכובו של ג'ים קארי, הכניס 31 מיליון דולר בקופות – מעט פחות מהצפוי (35-45 מיליון דולר), אך עדיין הישג יפה לסרט שיעלה ב- 26 בנובמבר בישראל.

סרטו של זמקיס דחק את "This Is It", שובר הקופות מהשבוע שעבר, אל המקום השני בטבלה. הסרט, שמתעד את החזרות למופע הקמבאק שלא היה של מייקל ג'קסון, השיג בשבוע השני להקרנתו 14 מיליון דולר בקופות. אלה הביאו את סך הכנסותיו ב-12 הימים הראשונים להקרנתו ל-58 מיליון דולר בצפון אמריקה ו-129 מיליון ברחבי העולם.

הסיפור הגדול של הוליווד בסוף השבוע האחרון נמצא דווקא מחוץ לעשירייה הראשונה בטבלת שוברי הקופות. הסרט "Precious:Based on the Novel Push by Sapphire", מהסוסים החזקים במירוץ לאוסקר עלה בסוף השבוע ב-18 בתי קולנוע בלבד במדינה והניב לא פחות מ- 1.8 מיליון דולר, כ- 100,000 דולר לכל בית קולנוע בו הוקרן, סכום המהווה שיא לפתיחה כלשהי עבור סרט בתפוצה מוגבלת.

הישר אל המקום השלישי בטבלה, עם 13.3 מיליון דולר בקופות, נכנסה הקומדיה המלחמתית עטורת הכוכבים, "The Men Who Stare at Goats", עם ג'ורג' קלוני, איוון מקגרוגור, ג'ף ברידג'ס וקווין ספייסי. מיד אחריה נכנס סרט חדש נוסף – "The Fourth Kind", מותחן האימה בכיכובה של מילה יובוביץ', שהניב 12.5 מיליון.

"Paranormal Activity", הסרט המדובר של השבועות האחרונים, ממאן לעזוב את הטבלה וניצב במקום החמישי עם 8.6 מיליון דולר בקופות (ירידה של שלושה מקומות ביחס לשבוע שעבר). כניסה חדשה נוספת – "The Box", המותחן של ריצ'רד קלי בכיכובה של קמרון דיאז – הכניס במהלך סוף השבוע 7.8 מיליון דולר שהביאו אותו אל המקום השישי.

בהמשך הטבלה, "טיפול זוגי", סרט הקומדיה בכיכובו של וינס ווהן, ירד מהמקום הרביעי אל המקום השביעי, עם 6.4 מיליון דולר בקופות. אחריו, המותחן "אזרח שומר חוק", בכיכובם של ג'יימי פוקס וג'רארד באטלר, עם 2.1 מיליון (ירידה של חמישה מקומות ביחס לשבוע שעבר). "ארץ יצורי הפרא" של ספייק ג'ונז התמקם במקום התשיעי עם 4.2 מיליון דולר בקופות, ואילו סרט האנימציה "אסטרו בוי" סוגר את הטבלה עם 2.6 מיליון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully