וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שלומי שבת יורד לפלורנטין

עינב שיף

9.11.2009 / 1:19

די ג'יי עמיעד סוויסה גייס את אחד הזמרים המצליחים ביותר כדי ליצור את "פלורנטין", קטע חדש שנוצר בהשראת השכונה הדרומית. "לא ייאמן עד כמה הרעיונות של שבת מעולים"

יח"צ - חד פעמי

תכירו את עמיעד סוויסה, מפיק מוכשר שפועל תחת השם DJ עמיעד ופעם מעריץ של שכונת פלורנטין והיום מעריץ של שלומי שבת, שתרם קולות לקטע אותו הפיק לאחרונה ומושמע כאן לראשונה. הקטע מבוסס על לחן קלאסי של להיט שהפך את ראשיד טהא לכוכב גדול, בעיבוד מעט שונה. סוויסה השמיע את השיר למנהל שלו, שלקח אותו לחברו הטוב, שלומי שבת.

"שלומי שמע את השיר ופשוט התחיל לעשות לו מאווהלים", מספר סוויסה (27) לוואלה! תרבות. "המנהל שלי ישר נדלק, אבל אני לקחתי צעד אחורה, כי לא ידעתי איך זה יישמע באולפן. נכנסו להקליט, היו כמה דקות לחוצות ואז שלומי נכנס לעניינים ויצא קטע שאי אפשר אפילו לדמיין. זה לא ייאמן עד כמה הרעיונות של האיש הזה הם מעולים".

השיר יוצא כעת בכמה גרסאות – זו שלפניכם היא הגרסה הרדיופונית, אך ישנן גם גרסת מועדונים וגרסת צ'יל אאוט, "לחדר המיטות", כמו שמגדיר זאת סוויסה. המטרה כעת היא פרויקט של מלחינים אוריינטלים בגרסת סוויסה שייצא בעתיד. "אני אשמח לארח עוד זמרים למרות שבוא נגיד ככה: ‏אחרי שפגשתי את שלומי, אין לי מושג איפה אני אפגוש עוד מקצוען כזה", אומר סוויסה. "עבדתי עם המון אמנים, הוא פשוט מדויק להפליא. בוא נגיד שהמכשיר שמודד זיופים לא עובד אצל הבן אדם הזה. הוא לא מכיר אותו בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully