וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס אמ"י למפעל חיים יוענק למפיק שמואל צמח

עינב שיף

9.11.2009 / 14:18

צמח, אחד המפיקים הבכירים בישראל, המשמש גם כנשיא איגוד האמרגנים והמפיקים, יקבל את הפרס בטקס ההוקרה לוותיקי אמ"י שייערך ב-24 בנובמבר

המפיק והאמרגן שמואל צמח יזכה בפרס מפעל חיים מטעם איגוד אמני ישראל (אמ"י). הפרס יוענק לצמח, שמשמש כנשיא איגוד האמרגנים והמפיקים, בטקס ההוקרה לוותיקי אמ"י שייערך ב-24 בנובמבר בהיכל התרבות בפתח תקווה. באירוע ישתתפו יוסף שילוח, שושיק שני, אפי נצר, גבי עמרני, ז'אק כהן, ליא קניג, ג'וזי כץ, לילית נגר, ניקו ניתאי, רן אלירן, שלמה בר שביט ושולמית לבנת.

"אמ"י גאה להעניק את הפרס השנה לאדם שתרם רבות לגיוון ולקידום התרבות הישראלית", מסר יושב ראש אמ"י יענקל'ה מנדל. "שמואל צמח הוא מהראשונים שהפכו את ניהול האמנים והמופעים למקצוע של ממש ובכך תרם להתמקצעות תחום התרבות כולו. אנו בטוחים כי הפרס הוא רק נקודת ציון ממנה הוא ימשיך לפעול במרץ ולהעניק לכולנו רגעי קסם".

צמח, בן 77, נחשב לאחד המפיקים הבכירים בישראל. מאחוריו היסטוריה עשירה של קידום אמנים ישראלים, הפקות תיאטרון ומחזות זמר. צמח גם הביא בעבר אמנים בכירים מחו"ל לישראל והפיק הופעות מפורסמות ברחבי העולם. בין השאר, הפיק הופעות של גאנז אנ' רוזס, אנריקו מסיאס, סיימון וגרפונקל, מרסדס סוסה ורבים נוספים. באחרונה אחראי צמח על הפקת המופע של פול אנקה בישראל, שיתקיים בשבוע הבא בהיכל נוקיה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully