וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית אשדוד מציגה את התזמורת האנדלוסית שלה

עינב שיף

10.11.2009 / 2:19

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הציג את העונה ה-15 של התזמורת האנדלוסית של העירייה, המנותקת מהתזמורת האנדלוסית החדשה המסוכסכת עם העירייה. השאלה הגדולה: מי יזכה בכסף של משרד התרבות?

אחרי מאבקים, שביתות, איומי תביעות והפגנות, נמשכים המאבקים בין התזמורת האנדלוסית של העיר אשדוד לתזמורת האנדלוסית החדשה, שנגניה פוטרו מהתזמורת המקורית. אמש (שלישי) הציגה עיריית אשדוד את התוכנית לעונת המנויים ה-15 של התזמורת הלכאורה ישנה, שחל בינואר 2010 ותכלול 4 סדרות של קונצרטים ב-5 ערים (אשדוד, ירושלים, תל אביב, באר שבע וקרית מוצקין), בהם יתארחו אמיל זריהן, ליאור אלמליח, שלמה בר והברירה הטבעית, מוריס אל מדיוני, יהודה שוויקי, יחיאל חסון ועוד.

"אני שמח ומתרגש לבשר על חזרתה של התזמורת לפעילות, ולאחר תקופה לא קלה ובכוחות חדשים אני יכול להבטיח כי אנו חוזרים לנגן ולספק חוויה יוצאת דופן לשוחרי המוזיקה האנדלוסית והתרבות", אמר ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד והגורם המניע מאחורי חזרת התזמורת לפעילות. "אין ספק כי לתזמורת האנדלוסית מקום חשוב בחברה ובתרבות הישראלית. העיר אשדוד היא כור מחצבתה ומקור התמיכה של המוסד החשוב והיוקרתי הזה. אני פונה אל קהל המנויים שחיכה בסבלנות ואל הקהל הרב ומזמין אותם לחוויה תרבותית בעונה מגוונת ומרתקת".

אלא שבתווך נמצא מאבק תקציבי בין שתי התזמורות, שכן משרד התרבות החליט לתמוך כלכלית בתזמורת החדשה, המנותקת מעיריית אשדוד. בעיריית אשדוד ערערו על קביעה זו ובמשרד התרבות מנסים להביא להליך גישור בין הצדדים, כשאת המאמצים מרכז צח גרניט, ראש מנהל התרבות. עד כה המאמצים לא צלחו ובמשרד התרבות אומרים כי בסופו של דבר אם לא תהיה פשרה, ייאלץ המשרד להכריע בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully