וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עלו לגמר הישראלי של תחרות הלהקות העולמית?

עינב שיף

10.11.2009 / 17:39

תחרות ה-GBOB תגיע הערב לסיומה במועדון הבארבי בתל אביב כש-16 להקות יתמודדו על מקום בגמר שייערך באנגליה בחודש הבא. אנחנו עושים לכם היכרות איתם

תחרות ה-Global Battle of The Bands תגיע הערב (רביעי) לסיומה במועדון הבארבי בתל אביב. על הבמה יעלו 16 להקות שניצחו כל אחת במקצה שלה ויתמודדו על הזכות לייצג את ישראל בתחרות ה-GBOB העולמית שתיערך באנגליה בחודש הבא. הלהקה המנצחת בתחרות כולה יכולה לזכות בתמיכה בגובה 100,000 דולר ויחסי ציבור עולמיים.

זוהי הפעם הראשונה שהתחרות נערכת בישראל. המפיק כרמי ווטרמן, שרכש את הזיכיון להפעלתה, אמר כי בשנה הבאה צפויה התחרות לגדול מעבר לכ- 200 הלהקות שכבר נרשמו אליה השנה.

קרוסלה

אחת הלהקות היותר מוכרות מבין העולות לגמר. הצמד של תמר אפק וגיא שכטר הספיק לנסר את האינדי הישראלי עם אלבום בכורה חזק, במקביל לפעילות הענפה של אפק בסצנת האינדי הישראלית שכללה את פסטיבל חוצמזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוסלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Shakes

את השייקס, עוד להקת אינדי ישראלית שמחפשת קצת מרחב לנשימה, הכרנו עם הסינגל "Neverland" שהושמע בבכורה בוואלה! תרבות לפני כמספר חודשים. הלהקה ממשיכה להתכונן לאלבומה החדש ובינתיים היא תנסה לכבוש גם את ה-GBOB.

Cecil B Demanted

הרכב רמת גני עם שם מוצלח במיוחד (שבמקרה של הצלחה עולמית הם ייאלצו להחליף - מצאנו להקה מוושינגטון עם אותו השם) ומאפיינים שחזרו על עצמם לא אחת בתחרות - רוקנרול עם זמרת בעלת קול גבוה במיוחד. השיר שלהם באתר התחרות לעומת זאת, "Alice", מקנה להם מקום מוצדק בגמר.

פנטגון

אחד הלהקות הטובות ביותר שיצא לנו לשמוע במהלך התחרות ואולי אחת הסיבות הטובות לקיומה. חמישיה תל אביבית בראשות מתי גרז'י והקול שלו שנע בדיוק על המסלול בין אינטרפול לאדיטורז. אפשר לומר שבאנגליה הם ירגישו בבית

HighBreed

הרבה גראנג' היה השנה ב-GBOB, כנראה עדות לכך שעדיין מדובר בסגנון משפיע בהרבה מהפוסט-פאנק למשל על המוזיקאי הישראלי הממוצע. כאן מדובר בהרכב שמגיע מאריאל, לא פחות, כך שנסיעה לאנגליה תהיה עבורו גם כיף וגם הזדמנות לאיזו הפגנה או שתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • GBOB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully