וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילר: "אין לי שום כוונה לעזוב את אירוסמית"

אריאל קריל

11.11.2009 / 12:06

סולן להקת הרוק הוותיקה הגיע במפתיע להופעה של חברו ללהקה, הגיטריסט ג'ו פרי, עלה לבמה והודיע שהוא לא פורש. השניים ביצעו ביחד את הקלסיקה שלהם, "Walk This Way"

לאחר שהידיעות בדבר פרישתו של סולן להקת אירוסמית', סטיבן טיילר, נפוצו לכל עבר - כולל הודעה שפרסם גיטריסט הלהקה, ג'ו פרי, בחשבון הטוויטר שלו לפיה הלהקה מחפשת לטיילר מחליף - חלה אמש (שלישי) תפנית נוספת בפרשה.

במהלך הופעתם בניו יורק של "The Joe Perry Project", הרכב הצד של הגיטריסט של להקת הרוק הוותיקה, עלה לבמה במפתיע... מי אם לא, טיילר בכבודו ובעצמו. הזמר בעל מפתח הפה הגדול בתבל ביצע עם ההרכב של פרי את הקלסיקה של אירוסמית', "Walk This Way" ובאותה הדמנות הודיע לקהל שאין לו שום כוונות לפרוש.

תחילת הפרשה בריב שפרץ בין טיילר ליתר חברי הלהקה סביב ביטולו של סיבוב ההופעות העולמי שלהם באוגוסט האחרון בעקבות פציעתו של טיילר במהלך אחת ההופעות. על אף הפציעה, הצליחה הלהקה להציל את הלג האחרון של הטור וקיימה שתי הופעות בהוואי ואחת ביום ראשון לפני כשבוע באבו דאבי, מול 50 אלף צופים. אך, יחד עם זאת, נותר הרבה דם רע בין החברים, שהוביל לדיווחים בתקשורת בדבר פרישתו של טיילר - דיווחים שהכעיסו את יתר חברי הלהקה משום שהוא עצמו לא טרח להודיע להם על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully