וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Umlala ייצגו את ישראל בתחרות הלהקות GBOB

עינב שיף

12.11.2009 / 9:16

הרכב האינדי בעל השם המשעשע הפתיע כשגבר על 15 הלהקות שהתמודדו מולו על הזכות לייצג את ישראל בתחרות הלהקות העולמית שתתקיים באנגליה בדצמבר

להקת Umlala היא הזוכה במוקדמות הישראליות ל-GBOB, תחרות הלהקות העולמית שתתקיים בחודש דצמבר באנגליה. הלהקה גברה על 15 להקות מכל הארץ שהתכנסו אמש (רביעי) במועדון הבארבי בתל אביב לתחרות ראשונה מסוגה בישראל. Umlala יסעו, אם כן, ללונדון, שם יתמודדן מול להקות מכל העולם על פרס בשווי 100 אלף דולר ויחסי ציבור עולמיים לשנה.

Umlala, להקה בת חמישה חברים, מנגנת רוק המזכיר במעט את טי.וי און דה רדיו. הלהקה הפתיעה כשגברה על הרכבים וותיקים ומוכרים יותר באינדי הישראלי כמו קרוסלה של תמר אפק וגיא שכטר.

מוקדמות ה-Global Battle of The Bands התקיימו השנה, כאמור, בפעם הראשונה בישראל, לאחר שהמפיק כרמי ווטרמן רכש את הזיכיון להפעילן ולשלוח להקה מקומית לתחרות העולמית. השנה נרשמו למעלה מ-200 הרכבים שהתחרו במספר מקצים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מועדון הבארבי בתל אביב וכפר סבא, הביט בחיפה, ברקה בבאר שבע ועוד. בשנה הבאה תתקיים התחרות לאורך זמן רב יותר, שכן מספר הלהקות שצפויות להירשם ככל הנראה יגדל.

  • עוד באותו נושא:
  • GBOB
  • Umlala

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully