וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אריאל קריל

12.11.2009 / 9:52

בת ים הופכת לפריז, קיץ הופך לסתו והעולם הופך לכלום - ערב שכולו אהבה וצרות אחרות עולה על המסך הגדול

חמש שעות מפריז

הזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה האחרון עולה לאקרנים, בצל תאונת הדרכים שבה נפצעה כוכבת הסרט, הלנה ירלובה, באורח קשה. הסרט מספר את סיפור אהבתם של יגאל (דרור קרן), נהג מונית גרוש מבת ים שחובב שאנסונים צרפתיים, ולינה (ירלובה), מורה לפסנתר שעומדת להגר לקנדה ביחד עם בעלה (ולדימיר פרידמן). לינה חלמה להיות פסנתרנית אבל התרגלה לוותר על החלומות שלה. גם יגאל כבר ויתר, אבל נשאר לו עוד חלום אחד קטן – לטוס לפריז. הבעיה שהוא סובל מפחד טיסות.

גם יגאל וגם לינה מרגישים קצת בודדים, קצת מפוספסים, קצת אבודים. עד שהם נפגשים, מתאהבים וצריכים לבחור בין האהבה לבין המציאות הבטוחה והמוכרת. פסטיבל חיפה אף זיכה את הבמאי לאון פרודובסקי, שזהו סרט הביכורים שלו, בפרס התסריט, ביחד עם ארז קו-אל.

במאי: לאון פרודובסקי. שחקנים: דרור קרן, הלנה ירלובה, ולדימיר פרידמן, דורית לב ארי (90 דקות)

500 ימים עם סאמר

עבור טום מקנזי (ג'וזף גורדן-לוויט) זו היתה אהבה ממבט ראשון. ברגע שסאמר פין (זואי דשנאל) נכנסה לחנות כרטיסי הברכה שלו הוא ידע שהיא האחת, האחת שיבלה איתה את שארית חייו. הבעיה שסאמר לא ידעה את זה. לא רק זה אלא היא גם לא מאמינה באהבת אמת וגם לא באהבה ממבט ראשון. טום מצליח בסופו של דבר לזכות בסאמר, אבל השאלה היא מה יהיה בסוף. האם טום צדק מהרגע הראשון? או אולי זאת היתה סאמר שידעה שאין דבר כזה אהבת אמת?

במאי: מארק ווב. שחקנים: ג'וזף גורדון-לוויט, זואי דשאנל, ג'פרי ארנד (95 דקות)

2012

לוח השנה העתיק של בני המאיה, שחיו לפני בערך 3,000 שנה במרכז אמריקה, ניבא כי סוף העולם יגיע ב-2012. ומה לעשות שבני המאיה ככל הנראה צדקו. אלא שממשלות העולם מנסות להסתיר את העובדה הזו, בעודן מנסות להחליט מי יזכה להינצל ומי לא בתיבות הגדולות (מלשון תיבת נוח) שהוכנו לצורך העניין. את ג'קסון קרטיס (ג'ון קיוזק) כל זה, כמובן, לא מעניין, כי הוא רק רוצה שהמשפחה שלו תשרוד.

במאי: רונלד אמריש. שחקנים: ג'ון קיוזאק, אמנדה פיט, טנדי ניוטון, וודי הארלסון (143 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully