וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין סקורסזה יזכה בגלובוס הזהב למפעל חיים

עינב שיף

12.11.2009 / 23:52

הבמאי בן ה-66 יזכה בפרס על שם ססיל בי דה מיל בטקס שייערך ב-17 בינואר על תרומתו לעולם הקולנוע האמריקאי

הבמאי מרטין סקורסזה יזכה בפרס גלובוס הזהב על שם הבמאי המנוח ססיל בי.דה מיל כהוקרה על תרומתו לעולם הבידור, כך הודיעו מארגני הטקס הערב (חמישי). הבמאי בן ה-66 אחראי על סרטי המופת "נהג מונית", "השור הזועם", "החבר'ה הטובים", "השתולים" עליו זכה הן בפרס גלובוס הזהב והן באוסקר וכן על פרויקטים נוספים כמו סדרת תעודה על הבלוז וסרט העוקב אחרי הרולינג סטונז, שהפכו אותו לאחד הבמאים הגדולים בתולדות הקולנוע.

"עשיית הסרטים עבורו היא התנסות קדושה", אמרה השחקנית ורה פרמיגה, שהופיעה ב"השתולים" של סקורסזה במסיבת עיתונאים בה הוכרז הבמאי כזוכה הפרס. "יש לו את הכוח לאסוף קהל ולהביא אותם עמו למשימתו הקדושה. הוא מחדיר בשחקנים, בצוות ובכל מי שסביבו את העוצמה שיש בקולנוע".

הפרס על שם דה מיל הוא גרסת גלובוס הזהב לפרס למפעל חיים המוענק בטקס האוסקר. בשנה שעברה זכה בפרס סטיבן שפילברג ולפני זכו אישים כמו וורן בייטי, אל פאצ'ינו, סר אנתוני הופקינס, רובין ויליאמס, ג'ין הקמן ועוד.

פיליפ ברק, נשיא תא הכתבים הזרים המעניקים את גלובוס הזהב בתחומי הטלוויזיה והקולנוע ניצל את האירוע והודיע שלראשונה הטקס יועבר בשידור חי מחוף לחוף. "כל המדינה תגלה את הזוכים בדיוק באותו הרגע", אמר ברק. המועמדים לפרס ייחשפו ב-2 בדצמבר והטקס עצמו, בו יזכה סקורסזה בפרס, ייערך ב-17 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully