וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיקר שיקשיבו"

עינב שיף

15.11.2009 / 11:35

נינט טייב מוציאה אלבום חדש, "קומוניקטיבי" שמו, ומסבירה שהיא מוכנה לכך שהקהל לא יקבל את הכיוון החדש שלה. "תמיד יהיה אפשר לעשות דואט עם אייל גולן"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: בת גולן)

לאחר ציפייה ממושכת, הציגה היום (ראשון) נינט את אלבומה השני, "קומוניקטיבי", שייצא לחנויות ביום שלישי הקרוב (17 בנובמבר). באלבום 13 שירים כשלכולם חיברה הזמרת את המילים - מלבד "יקינטון" המפורסם של לאה גולבדרג, שחלקים ממנו שולבו באחד מהם.

האלבום הופק מוזיקלית על ידי ברוך בן יצחק ומרק לזר מלהקת רוקפור, לצד נינט שהיתה שותפה גם בהלחנת השירים. על לחנו של אחד השירים חתומה הזמרת באופן בלעדי, כאשר באלבום מופיעים גם שירים שהולחנו על ידי מארינה מקסימילאן בלומין ואמיר דדון.

"אני יודעת שזה קצת קשה בשמיעה ראשונה", אמרה הזמרת במסיבת העיתונאים שקיימה לקראת השקת האלבום, "אבל יש בלבי תקווה שגם אתם וגם הקהל תקשיבו לזה בלי דעות קדומות. אני מאמינה שיש ביכולתם של אנשים לעשות את הדבר התמים הזה".

"תמיד יהיו חששות כאלו", המשיכה נינט, בהתייחסה לאופן שבו יקבל הקהל את הקו המוזיקלי החדש שלה. "מהחששות האלו אנחנו גדלים ואני מאחלת לעצמי שתמיד יהיו לי חרדות כאלו. משם באה ההתפתחות. הקהל - אני רק מקווה שהוא יקשיב. הוא לא חייב לאהוב את זה". נינט גם הרחיבה על ההופעה בפסטיבל ערד, בה הקהל הגיב בבוז לשיריה החדשים. "אני מניחה שזה נורא קשה לשמוע את השירים האלו", אמרה נינט, "אבל אני הולכת בדרך שלי, לא משנה מה. אני בטח לא אעשה משהו שאני לא מאמינה בו רק כדי לרצות את הקהל".

בין בונו לאייל

"היתה קצת תדהמה", אמרה נינט על האופן שבו הגיבה חברת הליקון לחומרים החדשים שלה. "אני גם יכולה להבין למה הרדיו לא קיבל את השירים החדשים. אבל נורא חשוב לי המקום שלי, האמונה שלי ומה שאני רוצה לעשות ומה שאני רוצה להגיד ושסוף סוף יש לי את האומץ להגיד את זה. זאת אני, לטוב ולרע, ומי שאוהב את זה יילך איתי ומי שלא אוהב - לא יילך. יש לי דרך והיא עוד ארוכה".

"ברחוב אני מקבלת המון תגובות טובות", הוסיפה הזמרת. "מצד שני, היתה אחת שפגשה אותי לפני חודשיים ואמרה לי 'אני לא אוהבת את הדרך החדשה הזו'. עניתי לה 'אוקיי' והיא המשיכה 'מה זה כל הרוק הזה? זה לא מתאים לך' ואני פשוט אמרתי לה תודה".

"אני מתכננת להופיע בכל מקום שיש בו במה", הוסיפה הזמרת על תוכניותיה לאחר יציאת הדיסק, כשבתווך עוד מתוכננת לה הבכורה של הסרט "קירות" בו היא מככבת, שיעלה לאקרנים ב-3 בדצמבר. "כרגע המוזיקה היא הנושא המרכזי".

נינט ניצלה את ההזדמנות כדי להגיב לראשונה על פגישתה עם בונו. "הוא לא שם עליי", היא אמרה בחיוך. "אני כל הזמן שואלת את המנהלת שלי עם היתה שיחה מחו"ל או משהו". נינט אף צחקה ואמרה שאם האלבום החדש לא ימכור, היא תשקול דואט עם אייל גולן. "בעידן הזה כבר לא קונים אלבומים בכלל, למרות שלדעתי אין דבר יותר מדהים מלקנות דיסק חדש. אני מקווה שזה יגיע לאוזניים של האנשים. אפילו דרך האינטרנט. העיקר שיקשיבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully