וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות סרטי אנימציה בסינמטק חולון

עינב שיף

15.11.2009 / 17:05

המתחרים יתבקשו להכין סרטים בתוך חמישה ימים כאשר הפרס הראשון עומד על 5,000 שקלים. "זו הזדמנות להפגיש בין יוצרי אנימציה מכל התחומים", אומרת מנהלת הסינטמק, שירה כרמי

סינמטק חולון יקיים תחרות ליצירת סרטוני אנימציה. בתחרות, שתתקיים בין התאריכים 16-21 בדצמבר, יתבקשו היוצרים להכין "מרטו?נים", סרטונים באורך 30 שניות עד דקה בתוך חמישה ימים ויתחרו ביניהם על פרס כספי בגובה 5,000 שקלים.

השופטים בתחרות יהיו חנן קמינסקי, ראש תחום התמחות אנימציה בבצלאל, ארק גרדוס, מנהל בחברת JCS, גילת פרג, יו"ר האיגוד הישראלי לאניצמיה, תמי ברנשטיין, אנימטורית ומאיירת, ואלון רוזנבלום, מנהל התוכן של סינמטק חולון.

הפרויקט נערך ביוזמת סינמטק חולון, אתר FLIX של תפוז, קרן רבינוביץ' וחברת JCS. "התחרות הינה חלק מפעילות הסינמטק לקידום וטיפוח ענף האנימציה בארץ", מסרה שירה כרמי, מנהלת הסינמטק, שאמרה גם כי היא רואה בו "הזדמנות להפגיש בין יוצרי אנימציה מכל התחומים לאתגר יצירתי ומתגמל". שיתוף הפעולה עם אתר FLIX, קרן רבינוביץ'-פרויקט קולנוע ו- JCS, נובע, לטענתה, מ"ההתעניינות ההולכת וגוברת בענף זה גם מתחום הקולנוע, גם מהשוק המסחרי וגם מהקהל הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully