וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "ישרא-דרמה" 2009 יוצא לדרך

עינב שיף

16.11.2009 / 16:16

במטרה לחשוף את התיאטרון הישראלי לקהל דובר הרוסית, יערוך המכון הישראלי למחזאות פסטיבל בו יתארחו למעלה מ-70 אנשי תיאטרון ממדינות חבר העמים. במוקד: חנוך לוין וניסים אלוני

למעלה מ-70 אנשי תיאטרון ממדינות חבר העמים ישתתפו בפסטיבל "ישרא-דרמה" שייערך בין התאריכים 3-8 בדצמבר בתיאטראות הציבוריים בישראל. מטרת הפסטיבל היא לחשוף מחזות ישראליים בפני קהילת התיאטרון דוברת הרוסית. יועלו במסגרתו הפקות מלאות וייערכו מפגשים בין המחזאים ומנהלי התיאראות שיגיעו מרוסיה, אוקראניה, גיאורגיה ומדינות נוספות לבין הקהל הישראלי.

בין אנשי התיאטרון שיגיעו לישראל יהיו אלכסנדר קליאגין, יושב ראש איגוד אמני התיאטרון ברוסיה, שחקן ומנהל אמנותי של תיאטרון "Et Cetera" במוסקבה, הבמאי קמה גינקס, הדרמטורגית לודמילה אוסטרובסקי, הבמאי רומן ויקטיוק, הדרמטורגית אלה מיכאלבה ועוד.

ההצגות שיועלו במסגרת פסטיבל הן "צחוק של עכברוש", על פי ספרה של נאוה סמל, "אשכבה" ו"יאקיש ופופצ'ה" של חנוך לוין, "הנסיכה האמריקאית" של ניסים אלוני, "הבדלה" של שמואל הספרי, "הבנאליות של האהבה" של סביון ליברכט, "אהובת הדרקון" של מיכאל גורביץ', "עירם של האנשים הקטנים" על פי סיפורים של שלום עליכם שעובדו לבמה על ידי אייל דורון ואופירה הניג, "משוגעת" של יעל רונן, "אנדה" של הלל מיטלפונקט ו"לילה במאי" של א.ב יהושע.

הפסטיבל נערך מטעם המכון הישראלי למחזאות על שם חנוך לוין והוא מנוהל אמנותית על ידי פרופסור גד קינר. במהלכו, יושם דגש מיוחד על המחזות של חנוך לוין, נסים אלוני ויעל רונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully