וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נט ג'קסון: "הרופא אחראי למותו של מייקל"

עינב שיף

17.11.2009 / 7:59

אחותו של מלך הפופ המנוח שברה את שתיקתה בראיון לחדשות ABC, בו האשימה את ד"ר קונרד מוריי במותו של אחיה. "הוא ניהל את זה, אני חושבת שהוא האחראי"

ג'נט ג'קסון מאשימה את ד"ר קונארד מוריי, רופאו האישי של אחיה, מייקל ג'קסון, במותו. בראיון ראשון של הזמרת מאז מות אחיה ב-25 ביוני, אמרה ג'קסון לחדשות רשת ABC כי "הוא היה זה שניהל את הכל. אני חושבת שהוא האחראי". הראיון המלא עם ג'קסון ישודר בארצות הברית ביום רביעי בערב, אז צפויה ג'קסון להרחיב בנושא. דובר של מוריי, החשוד המרכזי בחקירת משטרת לוס אנג'לס, חזר על גרסת הרופא הטוענת כי לא רשם או הורה לרשום לג'קסון חומרים שיכלו לפגוע בו.

ג'קסון מצטרפת לגרסת אחותה לה-טויה, שטענה זמן קצר אחרי מותו של מלך הפופ כי אחיה נרצח. מאז פשטו הרשויות מספר פעמים על ביתו של מייקל ג'קסון ומרפאתו של מוריי בכדי למצוא הוכחות לאשמתו של הרופא, שהכחיש נמרצות כי הוא זה שהביא את ג'קסון למצב של מנת יתר שגרמה לליבו לקרוס.

"זו הייתה שנה קשה", הוסיפה ג'נט בראיון. "יש ימים שבהם פשוט קשה להאמין שהוא איננו. אין יום שעובר מבלי שאני חושבת עליו". עוד הוסיפה הזמרת ואמרה כי שהתה בביתה בניו יורק בבוקר ה-25 ביוני, כשקיבלה הודעה שאחיה נלקח לבית החולים. "זה היה רק עוד יום, עוד בוקר, עד שקיבלתי את השיחה", תיארה ג'קסון. "ביקשתי שיתקשרו אליי כשהם מגיעים לבית החולים ואחרי זמן מה ראיתי שלא מצלצלים אליי. כך הבנתי שאחי איננו עוד".

"זה לא נראה לי אמיתי", הוסיפה ג'קסון. "הרגשתי כאילו זה חלום, עדיין קשה לי להאמין אבל אתה חייב לקבל את זה. אתה חייב להמשיך בחייך, אתה חייב לקבל את זה ולהבין את זה". ב-22 בנובמבר תפתח ג'קסון את טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA) בהופעה לקראת אלבום אוסף חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully