וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרך" של קורמאק מקארתי - ספר העשור של הטיימס

עינב שיף

17.11.2009 / 12:20

העיתון הבריטי הכתיר את רב המכר הבינלאומי כספר של תחילת האלף. ההכתרה תצטרף אל פרסי הפוליצר והפן שבהם כבר זכה הספר

"הדרך" של הסופר האמריקאי קורמאק מקארתי הוכתר כספר העשור של עיתון הטיימס הבריטי. ספרו של מקארתי, שזיכה אותו כבר בפרס הפוליצר ופרס פן, תואר כ"שירה של קיצוניות" על ידי העיתון. הספר מגולל את סיפורם של אב חולה ובנו הקטן שמנסים לשרוד בעולם שחרב. הוא זכה להצלחה רבה ברחבי העולם, וגם בישראל הפך לרב מכר לאחר שיצא לאור בהוצאת מודן. הסרט אף עובד לסרט בבימויו של ג'ון הילקוט ובכיכובו של ויגו מורטנסן, שטרם הגיע לקולנועים בישראל.

במקום השני ברשימה נמצא הרומן הגראפי של מרג'אן סטראפי, "פרספוליס", שיצא לאור בישראל בהוצאת אחוזת בית ספרו של הנשיא ארצות הברית ברק אובמה,"חלומות מאבי", נמצא במקום השלישי. גם הוא תורגם לעברית ויצא בהוצאת הקביוץ המאוחד. במקום הרביעי נמצא "Masterworks of the Classical Haida Mythtellers " של רוברט ברינגהסט ובמקום החמישי נמצא "סוויטה צרפתית" של אירן נמירובסקי, שתורגם לעברית ויצא בהוצאת כתר.

שמות בולטים נוספים בעשירייה הם "חיי פיי" של יאן מרטל, שהיה לרב מכר בישראל לאחר שיצא לאור בהוצאת כנרת, "כפרה" של איאן מקיואן, שיצא בהוצאת עם עובד, ו"צופן דה וינצ'י" של דן בראון, שראה אור בהצאת מודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully