וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Is This It" של הסטרוקס - אלבום העשור של NME

עינב שיף

17.11.2009 / 17:25

עיתון המוזיקה הנחשב ביותר באנגליה העניק לאלבום הבכורה של ההרכב הניו יורקי את התואר הנחשק. גם הזמר פיט דוהרטי זכה לכבוד עם שלוש הופעות ברשימת 100 אלבומי העשור של העיתון

“Is This It", אלבום הבכורה של הסטרוקס, זכה בתואר אלבום העשור של עיתון המוזיקה האנגלי NME, שפרסם היום (שלישי) את דירוג 100 אלבומי העשור שלו. האלבום, שיצא בשנת 2001, גבר על “Up The Bracket" של הליברטינז משנת 2002 שהגיע למקום השני. אחריהם בדירוג, “XTRMNTR" של פריימל סקרים במקום השלישי, אלבום הבכורה של הארקטיק מאנקיז, "Whatever People Say I`m That’s What I`m Not", במקום הרביעי ו-"Fever to Tell" של היה יה יה'ז, שסוגר את החמישייה הראשונה.

במקום השישי נמצא "Stories From The City, Stories From The Sea" של פי.ג'יי הארווי, במקום השביעי - "Funeral", אלבום הבכורה של הארקייד פייר, במקום השמיני - אלבום הבכורה של אינטרפול, "Turn On The Bright Lights", במקום התשיעי - "Original Pirate Material", אלבומו הראשון של דה סטריטס, ובמקום העשירי - "In Rainbows" של רדיוהד, שעקף במפתיע את “Kid A” של הלהקה שהגיע למקום ה-14 בלבד.

באופן מפתיע נדחקו הווייט סטרייפס למחוץ לעשירייה הראשונה, אולם הכניסו לעשירייה השניה שני אלבומים מתוך ארבע שהיו להם בעשור הנוכחי: "Elephant" במקום ה-18 ו-"White Blood Cells" במקום ה-19.

הבולט ברשימה הוא פיט דוהרטי שמופיע בה שלוש פעמים: פעמיים עם הליברטינז ופעם אחת עם הבייבישמבלז. אלבום הסולו שלו, לעומת זאת, נדחק החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully