וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אריאל קריל

19.11.2009 / 7:34

אימה, קומדיה, דרמה רומנטית - שלושה סרטי ביכורים בשלושה ז'אנרים שונים של שלושה במאים חדשים עולים הערב על המסך הגדול

פעילות על טבעית

אחרי שכבש את הקולנועים בארצות הברית, מגיע הלהיט של החודשים האחרונים גם לישראל. זוג צעיר עובר לגור בבית חדש בפרברים רק כדי לגלות שיש להם שותף ועוד מהסוג העל טבעי. וה"שותף" הזה, מסתבר, לא בדיוק מרוצה מנוכחותם. זהו סרטו הראשון של הישראלי לשעבר אורן פאלי והוא דומה בסגנונו ל"פרויקט המכשפה בלייר". בהפקת הסרט הושקעו 15 אלף דולר בלבד, שבינתיים החזירו מעל מאה מיליון בקופות וזאת בארצות הברית בלבד.

במאי: אורן פאלי. שחקנים: מיכה סלות, קייטי פת'רסטון (87 דקות)

תחליקי

סרטה הראשון של דרו ברימור כבמאית מספר את סיפורה של בליס (אלן פייג') – נערה שלא מוצאת את עצמה בעיירה הטקסנית הקטנה שבה היא מתגוררת. אביה הוא אלוף פוטבול בעבר ומאמן ידוע בהווה, ואמה היא אישה שפסגת שאיפותיה היא שבתה תהפוך למלכת יופי. היחידה שמבינה את בליס היא פש, חברתה הטובה ביותר, אבל גם היא בקרוב תעזוב אותה לטובת לימודים בעיר הגדולה. מה נשאר לבליס? שום דבר כנראה – מלבד סקטים.

במאית: דרו ברימור. שחקנים: אלן פייג', מרשה גיי הארדן, דניאל סטרן (111 דקות)

אהבה בהפתעה

דוקטור בורק ראיין (אהרון אקהרט) שכל את אשתו. הספר שכתב על האופן שבו התמודד עם האובדן נהיה לרב מכר והפך אותו לגורו של מתאבלים. אלא שבאחד הכנסים שאליהם הוא מוזמן להרצות, הוא פוגש את אלואיז (ג'ניפר אניסטון) שגורמת לו להבין שהוא עצמו לא באמת עשה את אשר הוא מטיף לו: שלא באמת התמודד עם מותה של אשתו. השאלה היא רק אם למרות זאת יוכלו שני האנשים הנכונים האלה, שפשוט נפגשו בזמן הלא נכון, לצלוח את המשבר. סרט הביכורים של התסריטאי ברנדון קאמפ.

במאי: ברנדון קאמפ. שחקנים: אהרון אקהרט, ג'ניפר אניסטון (109 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully