וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירח חדש" שבר את השיא של "האביר האפל"

עינב שיף

21.11.2009 / 18:42

הסרט השני בסדרת סרטי הערפדים, "דמדומים", עמד בציפיות ושבר את שיא ההכנסות מהקרנות יום שישי בארה"ב, עם 72.7 מיליון דולר בקופות לעומת 67.2 מיליון שהניב המחזיק הקודם בשיא

עכשיו זה סופי: "דמדומים 2: ירח חדש" הוא אחד משוברי הקופות הגדולים ביותר של העת האחרונה בקולנוע. ביום שישי, היום הראשון להקרנתו, הכניס סרט הערפדים המצליח, על פי ההערכות, כ-72.7 מיליון דולר בכ-4,000 בתי הקולנוע שבהם הוקרן בארצות הברית. בכך שבר הסרט את השיא של "האביר האפל", סרט ההמשך בסדרת סרטי באטמן, שהשיג ביום הפתיחה שלו 67.2 מיליון דולר. לשם השוואה, "דמדומים", החלק הראשון בסדרה, הכניס במהלך כל סוף השבוע הראשון להקרנתו 69 מיליון דולר.

מוקדם יותר התברר כי "ירח חדש" שבר את שיא ההכנסות להקרנת חצות, כשפתח עם 26.7 מיליון דולר לעומת 22 מיליון הדולר שהכניס המחזיק בשיא הקודם, הסרט "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם".

בהוליווד מעריכים כי למרות הפתיחה המדהימה, "ירח חדש" לא יעקוף את שיא סוף השבוע הראשון של "האביר האפל", העומד על הכנסות בגובה 158 מיליון דולר בסך הכל. יחד עם זאת, את הפתיחה המצוינת של הסרט מייחסים לקמפיין השיווקי שליווה את צאתו לאקרנים ושהצליח להתגבר על מיתוגו כסרט בעל קהל יעד נשי ולהפוך אותו לשובר קופות בקנה מידה כה גדול.

נתוני הפתיחה של "ירח חדש" התקבלו בשלב זה מארצות הברית בלבד והשאלה היא מה יגלו נתוני ההכנסות שיאספו מפתיחת הסרט ברחבי העולם. אם לשפוט לפי הפתיחות המצוינות של הסרט בצרפת ובספרד, יש סיכוי טוב ש"ירח חדש" יתמקם גבוה גם בטבלת שוברי הקופות העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully