וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסום עובד

הדס ריבק

22.11.2009 / 8:06

הגברים יסבלו, הנשים יתחזקו והסודות ייערמו. העונה השלישית של "מד מן" תדרוש מכם סבלנות, אבל הדס ריבק מבטיחה שהיא שווה כל רגע. זהירות, ספוילרים

מהפרק הראשון בעונה הראשונה מלווה את "מד מן" תחושה שהקטסטרופה מחכה מעבר לפינה. שהנה היא עוד רגע עומדת להתרחש. "החששות הגדולים שלנו אורבים לנו", מצטט סלווטורה רומנו, הארט דיירקטור של משרד הפרסום, סטרלינג קופר את בלזק. ואכן בעונה השלישית של הסדרה הפחדים הגדולים תופסים את הדמויות כשהן לא מוכנות והאסונות מתרחשים. גם ברמה הלאומית.

על ציר הזמן, העונה השלישית של הסדרה מתחילה כמה חודשים אחרי שמסתיימת הקודמת. השנה היא 1963, סטרלינג קופר נקנתה על ידי חברה בריטית שמינתה מנהל מטעמה, ליין פרייס (ג'ארד האריס) ופיטרה שליש מעובדיה. בטי דרייפר (ג'נוארי ג'ונס) בהריון, פגי אולסון (אליזבת מוס) קודמה לתפקיד קופירייטרית, אבל עדיין לא מצליחה לגרום למזכירה שלה להתנהג אליה בכבוד, ודון דרייפר (ג'ון האם) ובכן, הוא עדיין דון דרייפר, על כל המשתמע מכך.

התאריך מחייב. בעונה הזאת סוף סוף יספק יוצר הסדרה מת'יו ווינר את התשובה לסוגיה שהעסיקה את עיתונות הטלוויזיה בארצות הברית פחות או יותר מאז שודר הפרק הראשון: איך היא תתמודד עם רצח נשיא ארצות הברית, ג'ון פ' קנדי (ספוילר: בכבוד רב). עד אז ימשיכו הדמויות להתמודד עם כל מה שנראה פשוט יחסית היום, אבל היה כמעט בלתי אפשרי בשנות ה-60: דיכאונות של אחרי לידה, הומוסקסואליות, משפחות מתפרקות והורים מזדקנים.

על בנים ועל בנות

העונה השלישית היא גם העונה של הבנות של שדרות מדיסון. פגי אולסון אומנם קודמה כבר בעונות הקודמות, אבל בפרקים הקרובים היא גם תתחיל לעמוד על שלה. הדמות שלה תלך ותתפוס נפח (והפעם לא בגלל הריון) היא תתעמת עם הקולגות במשרד ואפילו עם הפטרון הגדול דרייפר, ותמצא לה מאהב מבוגר ועשיר. בטי דרייפר תאבד את אביה, תמצא גם היא מאהב, תחשוף את הסוד הגדול של בעלה ובסוף העונה גם תזרוק אותו מהבית וג'ואן הולוואי (כריסטינה הנדריקס) תפרוש מהמשרד ותתמודד עם בעל בעייתי.

השינויים הגדולים שיעברו על הדמויות בסדרה לא יפסחו גם על הגברים. החל מרומנו שסודו נחשף כבר בפרק הראשון, דרך פיט קמפבל (וינסנט קרת'זיר) שיתמודד עם הקידום הבעייתי שקיבל ועד דרייפר, שעם השלדים שיש לו בארון אפשר למלא בית קברות או שניים. הצופים מקבלים תזכורת לזהות המבולבלת של דון דרייפר כבר בתחילת הפרק, בפלאשבק לרגע בו נולד בתור דיק וויטמן, לזונה שמתה בשעת הלידה. בהמשך הפרק, במהלך נסיעה לבולטימור, הוא כבר מאמץ לעצמו את הזהות של גיסו כהלצה. הזהות הכפולה של דרייפר תמשיך לרדוף אותו גם בעונה השלישית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונה של נשים. "מד מן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הסופרלטיבים שנשפכו על הסדרה בשתי עונותיה הראשונות מגיעים לה גם עכשיו: הכתיבה המבריקה, הפתרונות התסריטאים, העיצוב והפסקול. גם אם במהלך העונה תרגישו שהיא מתנמנמת בעצלתיים, קחו שאיפה מהסיגריה והתאזרו בסבלנות. הפרקים האחרונים בעונה הם יצירות מופת טלוויזיוניות. גם הפעם ווינר יצא ווינר.

  • עוד באותו נושא:
  • מד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully