וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפפה הלבנה של מייקל ג'קסון נמכרה ב-350 אלף דולר

עינב שיף

22.11.2009 / 8:08

אחד הפריטים המזוהים ביותר עם מלך הפופ המנוח נמכר במכירה פומבית לאיש עסקים מהונג קונג. ג'קסון לבש את הכפפה לראשונה בהופעה שבה גם הציג לראשונה את הליכת הירח שלו

350 אלף דולר – זהו שוויה של הכפפה הלבנה המפורסמת בעולם, שעיטרה את ידו השמאלית מייקל ג'קסון. המחיר נקבע במכירה פומבית שבה נמכרו חפצי זיכרון אחרים הקשורים למלך הפופ המנוח, ביניהם מעיל שחור שעמו הופיע בסיבוב ההופעות שקיים בשנת 1989 ושנמכר ב-225 אלף דולר.

הקונה המאושר של הכפפה הוא איש עסקים מהונג קונג בשם פוסמן מה. ג'קסון לבש אותה לראשונה בשנת 1983, בחגיגות 25 שנים להיווסדו של הלייבל מוטאון. היתה זו אחת ההופעות הזכורות ביותר של ג'קסון, שביצע את "בילי ג'ין" תוך כדי שהוא מציג לעולם בפעם הראשונה את המוב החדש שלו – הליכת הירח. הצעת הפתיחה עבור הכפפה הייתה 10 אלף דולר בלבד, אך תוך זמן קצר ההצעות האמירו לסכום שבסופו של דבר שולם עבורה.

רוב הפריטים של ג'קסון שנמכרו במכירה הפומבית, שהוקדשה גם למזכרות של כוכבי רוק נוספים, הגיעו דרך חברים ובני משפחה שלהם חילק ג'קסון את הפריטים השונים. ג'קסון עצמו היה לאספן מזכרות מכובד, כשהפריט הבולט ביותר באוסף שלו היה פסלון האוסקר לסרט הטוב ביותר שהוענק לסרט "חלף עם הרוח". ג'קסון רכש את הפסלון במחיר שיא של 1.5 מיליון דולר, אחת הרכישות היקרות אי פעם של פריט זיכרון במכירה פומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully