וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה לא תופיע בינואר בישראל

עינב שיף

22.11.2009 / 20:12

לוואלה! תרבות נודע כי הופעתה המתוכננת של הזמרת בהיכל נוקיה נדחתה לכיוון האביב ואפילו הקיץ. מנכ"ל היכל נוקיה: "אף פעם לא אמרנו שהנושא סגור"

ביונסה לא תופיע בישראל בחודש ינואר הקרוב. לוואלה! תרבות נודע כי בניגוד לפרסומים הראשוניים, הופעותיה המתוכננות של הזמרת בהיכל נוקיה בתל אביב לא יתקיימו בחודש הראשון של 2010 ויידחו לכיוון האביב, ייתכן שאפילו לקיץ. מפיק המופיע בישראל, איש העסקים קובי סידי נמצא בימים אלו בלאס וגאס ועוסק בנושא.

"זה עניין של תיאומים מול חו"ל", מאשר ניר פרצלינה, מנכ"ל היכל נוקיה. "גם בעבר לא אמרנו שהמופע סגור לחלוטין". באשר לקיום המופע בעתיד אומר פרצלינה כי "לא בטוח בכלל שהוא יהיה בהיכל נוקיה. אם זה יימשך לכיוון הקיץ, יכול להיות שעדיף לחפש מקום פתוח כמו פארק או אצטדיון".

המגעים לקראת הופעתה של ביונסה, מכוכבות הפופ הגדולות בעולם כיום, מתקיימים זה מספר חודשים. יש לציין שמדובר בהפקה יקרה למדי בסטנדרטים בינלאומיים ובוודאי בסטנדרטים ישראלים. סידי, שחקן חדש יחסית בשוק ההפקות הבינלאומיות, הגיע רחוק יותר בנושא מכל מפיק אחר שגישש בעניינה של הזמרת. גורמים בתעשייה מעריכים כי הסיכויים לבואה של ביונסה לישראל "סבירים". "היא לא תבוא לפני אפריל", אומר גורם בכיר בתעשייה, "אם בכלל".

רונית ארבל, אשת יחסי הציבור של סידי מסרה בתגובה: "קובי סידי שוהה בארצות הברית לתיאום לוח הזמנים המדויק להופעתה של ביונסה בישראל. לכשיסוכמו הדברים, נוציא הודעה מסודרת".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully