וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הדרך החדשה של רונן כוכבי

עינב שיף

24.11.2009 / 7:41

גיטריסט מרסדס בנד לשעבר מתכונן לאלבום הסולו שלו עם הופעה חדשה. לוואלה! תרבות הוא מספר על העבודה עם המפיק של אר.אי.אם ועל ההצלחה של מרסדס בנד בלעדיו

יח"צ - חד פעמי

(האזינו ל- "I Hope You Know" של רונן כוכבי)

רונן כוכבי למי שלא זוכר, הוא הגיטריסט של מרסדס בנד באלבומה הראשון. כוכבי היה אחראי שם על כתיבת חלק מהשירים וגם על הביצוע ל"היו לי תקופות" ובשנת 2007 הוא עזב את ההרכב. בימים אלו משלים כוכבי את העבודה על אלבום הבכורה שלו, “Brixton Bootleg”. "זה אלבום מאד מסורתי במובן הרוקנרולי של המונח", מספר כוכבי לוואלה! תרבות לקראת הופעתו הערב (שלישי) באוזןבר בתל אביב. "ניסיתי ליצור אלבום פרידה שלם, מסיום היחסים ועד ההתאוששות".

חתונה לבנה, בקיצור.

"בדיוק".

רונן כוכבי. אורן דאי,
רונן כוכבי/אורן דאי

אז כוכבי נתלה באילנות גבוהים והוא אפילו מרוצה מהם. "זו היצירה המוזיקלית שאני הכי גאה בה עד היום", הוא אומר, ומסתבר שלא רק הוא אהב. ג'יימי קנדילורו, שעבד עם אר.אי.אם, ריאן אדמס, ליסה גרמנו ועוד, עבד עם כוכבי ולהקתו על האלבום בזמן שהותו בלונדון. "הוא לא עשה את זה בשביל הכסף, הוא באמת אהב את השירים והוא עשה עבודה מדהימה. גם עכשיו הוא שם בשבילנו ונוצר קשר מגניב אתו. זו הייתה ממש הגשמת חלום עבורנו".

וכמובן, ישנו נושא מרסדס בנד, שהפכה בתקופת פוסט-כוכבי לאחת הלהקות המצליחות בישראל. "לא כל כך הייתי פה כשזה קרה, אבל קראתי שזה נהיה ענק וזה אחלה", עונה כוכבי בדיפלומטיות. "האמת שאני באמת שמח בשבילם, אני גם הייתי חלק מהאלבום השני והמאד מצליח. אנחנו לא ממש בקשר, אבל אני באמת מאחל להם בהצלחה. למה אנחנו לא בקשר? זה פשוט לא זרם לשם".

אז אין סיכוי לאיחוד איתם בקרוב.

"מה זה איחוד? זה לא התפרק אף פעם. אבל אין לי תשובה לשאלה כזו".

רונן כוכבי יופיע הערב (שלישי) במועדון האוזןבר בתל אביב בשעה 22:30

יחד עם כוכבי ינגנו:

שגיא אזולאי - בס
אורן מנשה - פסנתר
אורן דאי - תופים
גדי בן אלישע - Lap Steel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully