וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברמן מפתיע עם אלבום חדש

עינב שיף

24.11.2009 / 11:18

פחות משנה לאחר צאת "II" מוציא היוצר השוהה בחו"ל אלבום שלישי "ברוח המשבר הכלכלי", כפי שהוא מגדיר זאת בעצמו. "המשיכה שלי תמיד הייתה לצנוע, גם אם לעיתים נדמה היה אחרת"

אריק ברמן, שכפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות עזב בתום סיבוב ההופעות האחרון שלו לניו יורק, יוציא אלבום שלישי פחות משנה אחרי צאת אלבומו השני. "הקלטות מרתף/חלק א' (ברוח המשבר הכלכלי של 2009)" בהוצאת NMC יונייטד יגיע לחנויות ב-2 בדצמבר ויכלול 12 שירים שכתב והלחין ברמן עם המפיק המוזיקלי הקבוע, משה לוי.

"בתקופה האחרונה אני תוהה כיצד ישמע האלבום הבא שלי, אני יודע רק שעליו להיות נבדל מקודמיו", אמר ברמן. "המשיכה שלי מאז ומעולם היתה לכיוון קרוב וצנוע (גם אם לעיתים נדמה היה אחרת למי שעוקב אחר עבודתי), שמתי לב שהאלבומים שאני הכי אוהב הם אלבומים פשוטים עם שירים אישיים המלווים במעט כלים. הפקה מסוג זה שמה את השירים במרכז ומשאירה מקום להגשה ולסיפור. אופי השירים שנערמו לי על הפסנתר עד אותו זמן ביקש גם הוא את היחס המיוחד הזה עבורם".

ברמן מספר כי סיפר ללוי על הרעיון והשניים הגיעו לאולפן כשברמן מנגן גיטרה ופסנתר ולוי מלווה אותו בכלים נוספים. לאחר מכן צירפו השניים נגנים נוספים והתוצאה היא אלבום במהדורה מוגבלת שיכלול מכתב אישי ולמתגעגעים ממש לברמן – גלויה ליצירת קשר עמו כשהוא שוהה בארצות הברית. מחברת NMC נמסר בתגובה לשאלה האם צפוי חלק ב' לאלבום: "אריק בחו"ל והכל פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully