וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אכן אינטרנשיונל

עינב שיף

24.11.2009 / 17:13

דנה אינטרנשיונל כיכבה בפרק בסדרה האנגלית המדוברת "Beautiful People" בתפקיד עצמה, כולל שחזור של שמלת האירוויזיון. איך היה? "הקייטרינג כמו בארץ, תפל ודל"

דנה אינטרנשיונל השתתפה בפרק בעונה השנייה של “Beautiful People", הסדרה המדוברת של הבי.בי.סי, אודות שני נערים הגרים ברדינג שבאנגליה וחולמים לעבור ללונדון. השניים מעריצים כוכבות כמו קיילי מינוג (אחד הגיבורים בסדרה קרוי קייל ומשנה את שמו לקיילי) וכן את דנה אינטרנשיונל, שהוזמנה לשחק את עצמה בפרק בו מצליחים שני הנערים להסתנן לאירוויזיון, לפגוש את אינטרנשיונל ואף לתלוש נוצה מהג'קט המפורסם שעיצב ז'אן פול גוטייה. הפרק שודר ביום שבת האחרון.

מנהלה של אינטרנשיונל, שי כרם, סיפר לוואלה! תרבות כי "לצורך הצילומים, שחזרו מלבישי הסדרה את ז'קט הנוצות המפורסם שתפר המעצב הצרפתי הידוע לזמרת כיוון שהמקורי נמצא במוזיאון בפריז ואי אפשר היה להוציא אותו משם".

אינטרנשיונל הוזמנה לסדרה על ידי ג'ונתן הארווי, הכותב האנגלי שחיבר את הסרט והמחזה "Beautiful Thing" (שתורגם בישראל ל"משהו יפה") וכן את המחזמר המורכב משירי הפט שופ בויז. הארווי, מעריץ של אינטרנשיונל, יצר רשר עם כרם ואמר כי ישמח אם תשתתף בפרק בעונה החדשה.

אינטרנשיונל, שלה רומן ארוך עם הטלוויזיה הישראלית - החל מהשתתפות ב"שוטטות" בתפקיד עצמה, ב"השיר שלנו" בתפקיד אלוהים, וב"כוכב נולד" בתפקיד שופטת - הסכימה כמובן, מאחר שגם עם הטלוויזיה האנגלית היא מנהלת רומן ארוך, עם הופעות בתוכנית של גרהאם נורטון ואף הגשת תוכנית מיוחדת בבי.בי.סי.

לדבריה, המפגש הנוכחי היה המרגש מכולם. "ג'ון הארווי הוא כותב שאני מעריצה כבר הרבה שנים, מאז שצפיתי בסרט 'משהו יפה' בקולנוע. מרגש היה לפגוש אותו ולדעת שהחיבה הדדית", סיפרה אינטרנשיונל. "מעבר לזה אין הבדל גדול בין לצלם סדרה בבי.בי.סי ולבין לצלם סדרה בארץ. הקייטרינג הוא אותו קייטרינג, תפל ודל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully