וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון המדיטק הציג את רפרטואר ההפקות לעונה הקרובה

עינב שיף

24.11.2009 / 18:00

תיאטרון הילדים והנוער עטור הפרסים הציג רפרטואר הכולל עיבודים לספרים, מחזות זמר ואפילו אופרת רוק. בין הבמאים: המנהל האמנותי, משה קפטן, ומנכ"לית בית לסין, ציפי פינס

המדיטק, תיאטרון הילדים והנוער של חולון, הציג היום (שלישי) את הרפרטואר שלו לעונה הקרובה, בניהולו האמנותי של משה קפטן. התיאטרון, שזכה במירב הפרסים בטקס פרסי הבמה לילדים ונוער, ממשיך לשים דגש על שילוב של קלסיקות בינלאומיות ויצירה מקורית ישראלית, שפונה לטווח גילאים שבין הגיל הרך לנוער.

ההפקה המרכזית של התיאטרון בעונה החדשה תהיה "הקוסם", על פי "הקוסם מארץ עוץ", אותה יביים קפטן בעצמו. ציפי פינס, מנכ"לית בית לסין תחזור לכס הבמאית עם "המלאך", שכתב אפרים סידון, במסגרת שיתוף הפעולה בין שני התיאטראות. נעה לב תביים את "מי מכיר את תנינה" המבוסס על ספריה של נורית זרחי, ושירלי זגורי תביים את "פרה פרה", מחזמר שכתבה שירלי יובל-יאיר.

"הנער מסביליה", ספרה של דורית אורגד, יעובד למחזה על ידי טטיאנה קנליס-אולייר. יענקל'ה יעקובסון, מחזאי ובמאי השנה של פרסי הבמה לשנת 2009, ישוב עם "לב של מלך", מחזה חדש שכתב וביים. ספר נוסף שיעבור עיבוד למחזה הוא "אורה הכפולה" שכתב אריק קסטנר, השני בטרילוגיה של עיבודים לקסטנר, שהראשון שבהם היה "אמיל והבלשים".

הצגות נוספות ברפרטואר: "המזוודה של חנה" שיעלה בשילוב עם תיאטרון הנפש, "נשיקה בכיס" שכתבה שירלי יובל-יאיר על פי סיפורים ושירים של שלומית כהן-אסיף, ואפילו אופרת רוק, "רחל", שכתבה דפנה אנגל מחרז ויביים משה קפטן. השנה יתנסה התיאטרון גם בהפקת מחול המבוססת על "אגם הברבורים" עם להקת פרסקו בניהולו של יורם כרמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully