וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת אדם למברט נמשכת

עינב שיף

24.11.2009 / 21:13

רשת ABC ביטלה הופעה שתוכננה לזמר בתוכנית הבוקר שלה מחשש שיחזור על מעשיו "בשעה כה מוקדמת של הבוקר". רשת CBS קפצה על ההזדמנות והזמינה אותו לתוכנית הבוקר שלה

הופעתו של אדם למברט בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA) ממשיכה להסעיר את ארצות הברית. רשת הטלוויזיה ABC הודיעה הערב (שלישי) כי היא מבטלת את ההופעה החיה תוכננה לפיינליסט העונה האחרונה של "אמריקן איידול" מחר בבוקר בתוכנית “Good Morning America". דובר של רשת הטלוויזיה מסר לניו יורק טיימס כי "בעקבות הופעתו השנויה במחלוקת של הזמר בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, היינו מודאגים משידור מופע דומה בשעה כה מוקדמת של הבוקר".

רשת ABC היא גם זו ששידרה את טקס הפרסים שהתקיים ביום ראשון האחרון. במהלך הופעתו בטקס, דימה למברט מין אוראלי ואף נישק את אחד מחברי להקת הליווי שלו – שתי מחוות שלא התקבלו היטב בקרב חלק מהצופים.ABC אף דיווחה הבוקר כי נשלחו אליה כ-1,500 תלונות על ההופעה וועדת התקשורת הפדרלית (FCC) הודיעה כי תבדוק את המקרה.

מיד עם היוודע ביטול הופעתו של למברט בתוכנית הבוקר של ABC, החלה רשת טוויטר לגעוש. באמצעות החשבון של בלוגר הרכילות פרז הילטון החלו לצוץ ברחבי הרשת מאות אלפי ציוצים תחת התגית #Shameonyouabc, במחאה על החלטת הרשת. למברט עצמו התקשר לתוכנית הרדיו של ריאן סיקרסט, מנחה "אמריקן איידול", ושוחח עמו על הפרשה. "אני לא מרגיש שאני חייב למישהו התנצלות על משהו", אמר הזמר, "הופעתי, זה שודר מאוחר בלילה, עשיתי משהו שנשים שמופיעות עושות כבר שנים, לא שום דבר שונה". הזמר אף כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הבעיה היחידה שהיתה לו במהלך הטקס היתה עם הסאונד.

במקביל, ניצלה רשת CBS את ההזדמנות והזמינה את למברט להופיע בתוכנית הבוקר שלה, “The Early Show".אמנם, עוד קודם לכן, הקליט למברט הופעה עבור התוכנית, אבל עם היוודע דבר הביטול הוחלט כי כי במקום לשדר את המופע שהוקלט מראש, יופיע למברט לייב. עוד נמסר כי במהלך התוכנית, הזמר "ידון בהופעתו השנויה במחלוקת בטקס ה-AMA". יחד עם זאת, הודיעה CBS כי למברט לא ישיר בתוכנית את "For Your Entertainment", השיר שביצע בטקס.

בהמשך היום, עתיד למברט להופיע בתוכנית הלילה של דיוויד לטרמן, גם היא משודרת ב-CBS. מהפקת התוכנית נמסר כי לא מתוכננים שום שינויים נוכח הסערה סביב הופעתו של למברט בטקס ה-AMA. לטרמן בוודאי ינצל את ההזדמנות ויחליף עם זמר כמה מילים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully