וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי MTV אירופה בישראל? כבר יש ועדה

עינב שיף

26.11.2009 / 9:01

לוואלה! תרבות נודע כי לאחר שמשלחת ממשלתית ביקרה בטקס ה-EMA בברלין, הוחלט להקים ועדה של מנכ"לי משרדי האוצר, התיירות והתרבות אשר תבחן את המשמעויות של קיום הטקס בישראל

ועדת מנכ"לים בראשות מנכ"לי משרד האוצר, התיירות והתרבות תבחן את ההיבטים של הבאת טקס פרסי המוזיקה האירופית (EMA) של ערוץ MTV אירופה לישראל. לוואלה! תרבות נודע כי לאחר שישראל הגישה רשמית את מועמדותה לאירוח הטקס של שנת 2010, מעוניינים המשרדים לקדם את הנושא תוך בחינת ההיבטים השונים שכרוכים בו.

על מנת להבין מה כרוך באירוח הטקס, נשלחה משלחת שכללה נציגים משלושת המשרדים האמורים לטקס האחרון שהתקיים בברלין , בו השתתפו נינט טייב ובר רפאלי. לאחר מכן הוחלט להגיש את מועמדותה של ישראל לאירוח הטקס וכרגע היא נחשבת לאחת המועמדות הבולטות לצד טורקיה ויוון.

עם זאת, קשה להאמין שישראל אכן תארח אירוע בסדר גודל שכזה, הכולל הופעות של כמה מהלהקות הגדולות בעולם. בטקס בברלין, למשל, הופיעו U2, גרין דיי, ג'יי זי ועוד אמנים מהשורה הראשונה. בישראל חסרות כרגע תשתיות להפקת אירוע בסדר גודל כזה, דבר שיעמוד בוודאי בראש מעיינם של בכירי MTV.

במשרד התיירות אישרו כי אכן הוקמה ועדה בין משרדית, אולם היא טרם ערכה פגישות ולכן לא מצאו במשרד מקום להרחיב בנושא. במשרד התרבות סירבו להתייחס לנושא וממשרד האוצר טרם נמסרה תגובה. בענני תקשורת, הזכיינית של MTV בישראל, ביקשו שלא להגיב לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully