וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה - אומנית העשור של האובזרבר

עינב שיף

29.11.2009 / 12:45

המגזין הנחשב מבית הגרדיאן בחר בכוכבת הפופ בת ה-28 כאירוע התרבותי שמייצג את עשר השנים האחרונות. מה ביונסה חושבת על זה? היא בעיקר רוצה חופש

ביונסה היא אומנית העשור של מגזין האובזרבר האנגלי, המתפרסם מדי יום א'. כוכבת הפופ בת ה-28 נבחרה על מערכת העיתון הנחשב במסגרת סיכומי העשור שלו בשל היותה "הפרפורמרית הטובה בעשר השנים האחרונות, היא ולא איזה כוכב רוק". "ההישגים שלה מגיעים עם נרטיבים גדולים יותר", מסביר העיתון. "אחרי הכל, היא זו ששרה בריקוד הראשון של ברק ומישל אובמה בטקס ההשבעה שלו".

"היא מותג כשהיא אומרת שהיא לא כזו ובגלל שבעידן של טוויטר ופפראצי, היא אולי תופעה גלובלית, אך במשך 10 שנים מיס ג'יי זי נותרה תעלומה", מוסיף האובזרבר. "וגם – יש מילה על שמה במילון אוקספורד – Bootylicious".

לכבוד האירוע העניקה ביונסה ראיון קצר לעיתון ובו היא מודה שהקריירה הצריכה ממנה ויתורים קשים. "ויתרתי על היכולת ללכת ברחוב באופן רגיל", אמרה ביונסה. "ויתרתי על האפשרות לצאת לדייטים נורמלים ולנהל מערכות יחסים. לפעמים זה מאוד קשה".

לדברי הכוכבת, אחרי מספר הופעות בפברואר והופעות בטקסי פרסים, היא מתכננת לצאת לחופשה. "אולי אני אקח כמה שיעורים באמנות", סיפרה ביונסה. "אלך לכמה מוזיאונים, אראה כמה הצגות בברוודווי. בעיקר הייתי רוצה לטייל בלי אבטחה ולהתמקד בדברים שרציתי עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully