וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלי סובול: "מוניקה סקס עובדת על תקליט חדש"

עינב שיף

30.11.2009 / 9:24

כמעט שבע שנים אחרי האלבום האחרון, סיפר סולן ההרכב כי הלהקה נמצאת כרגע בחזרות ויש אפילו שירים חדשים

מוניקה סקס עובדים על אלבום חדש, כך מספר סולן ההרכב יהלי סובול. בפוסט ראשון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב סובול על כך שהוא "תמיד עובד על תקליט, גם כשאני אפילו לא קרוב לעבודה על תקליט... מה אני עושה עכשיו? אני עובד על תקליט, של מוניקה, לפחות אני מקווה שזה מה שאני עושה. כבר יש חזרות לפעמים, כבר יש כמה שירים חדשים, זה נקרא שעובדים, לא?".

באותו פוסט התוודה סובול כי אינו זוכר פרטים רבים מחייו וכי השורה מ"שנים חסומות" העוסקת באדם "מלא בעובדות חסרות כל ערך", עוסקת בו למעשה. "בטריוויה אני לא חלש מדי. בלזכור מה עבר עלי – זה סיפור אחר. תמיד כשנוסעים בוואן ומתחיל סשן של סיפורים מהעבר אני משתתק כמו דג. "זוכר את ההופעה בזכרון?" בלופ בלופ. "זוכר מה קרה שם בארון חשמל?" בלופ בלופ. "ואחרי פורום באר שבע, כש… רץ ערום ברחוב?" בלופ בלופ בלופ".

האלבום הבא של מוניקה סקס (יהלי סובול, פיטר רוט ושחר אבן צור) יהיה הראשון של הלהקה מאז "חיות מחמד", אלבומה השלישי, שיצא בשנת 2003 והכיל שירים כמו "שנים חסומות" ו"מספיק בנאדם". מאז, הופיעה הלהקה באירועים שונים כמו חגיגות ה-100 לתל אביב, אך לא הוציאה שירים חדשים. בזמן הזה הוציאו פיטר רוט ושחר אבן צור אלבומי סולו וסובול הוציא את "אלדוראדו", אלבום משותף עם רע מוכיח.

לפני שהפרויקט החדש יוצא לדרך, יוציא חבר הלהקה פיטר רוט אלבום סולו חדש משלו, המורכב משירי שמוליק צ'יזיק. סינגל ראשון מתוכו צפוי בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully