וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל שוברת שיאים באנגליה

עינב שיף

30.11.2009 / 6:08

אלבום הבכורה של הסנסציה עקף את ליאונה לואיס והארקטיק מאנקיז והפך לאלבום הבכורה הנמכר ביותר לשבוע ראשון באנגליה

תופעת סוזן בויל מסרבת לדעוך, גם כמעט שנה לאחר שהתגלתה לראשונה בתוכנית "Britain's Got Talent". אמש (ראשון) הוכרז רשמית כי בויל שברה את שיא המכירות לאלבום בכורה בשבוע הראשון לצאתו לחנויות, לאחר שמכרה 410,000 עותקים מ"I Dreamed A Dream" ועקפה בכך את אלבומי הבכורה של ליאונה לואיס והארקטיק מאנקיז.

בנוסף, אלבומה של בויל הוא האלבום שנמכר במהירות הרבה ביותר לשנת 2009 (לא רק לאלבומי בכורה) ובסך הכל הוא נמצא במקום הרביעי בטבלת המכירות לשבוע ראשון באנגליה, אחרי "Be Here Now" של אואזיס, "X&Y" של קולדפליי ו"The Circus" של טייק דאת. בטבלת הסינגלים מככבת בויל במקום התשיעי עם הקאבר ל"Wild Horses" של הרולינג סטונס.

גם בארצות הברית צפויה בויל לככב, כשגורמים בתעשייה העריכו כי אלבומה יימכר במספרים הנעים בין 550,000 עותקים בשבוע הראשון לצאת האלבום ועד ל-700,000 עותקים. שיא המכירות לשבוע הראשון בארצות הברית לשנת 2009 נמצא אצל אצל אמינם עם 608,000 עותקים ל"Relapse" ובהחלט ייתכן שבויל תחלוף גם על פניו.

חברת סוני, המוציאה את התקליט, סיפרה כי האלבום הגיע למקום הראשון באירלנד ובאוסטרליה והוא צפוי לכבוש את הפיסגה גם בקנדה וניו זילנד. "ההישג שלה פשוט פנומנלי" סיכם מרטין טלבוט, מנכ"ל חברת Uk Charts המנהלת את סיכומי מכירות הסינגלים והאלבומים באנגליה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully