וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תקראו לזה קאמבק"

עינב שיף

1.12.2009 / 8:00

שרון חזיז, אחת מכוכבות הפופ הבולטות שהיו לישראל, חוזרת עם "אורות של חנויות", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש, וראיון על פופ בגיל 40 ואפילו על האיחוד המצופה של "עניין של זמן"

יח"צ - חד פעמי

שרון חזיז חוזרת עם "אורות של חנויות", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש, אבל עשו לה טובה – אל תקראו לזה קאמבק. "יש נטייה בארץ לשאול כל הזמן איפה הייתי, זה קרה אפילו בין האלבום הראשון לשני שחלפו ביניהם שנתיים", אומרת חזיז לוואלה! תרבות. "אז זה ממש לא נכון - היה אלבום אוסף, הופעות ועניינים, וקאמבק זה נראה לי מילה גדולה מדי".

למרות זאת קשה לחזיז להסתיר את ההתרגשות מהפרויקט החדש שלה, אלבום סולו חמישי והראשון זה ארבע שנים. "בטח שומעים את זה הרבה ,אבל אני מרגישה שיש באלבום הזה משהו שונה, גם בדרך העבודה עליו וגם בחיבור שלי לאנשים חדשים שלא הכרתי", מספרת חזיז. "גם עזבתי את 'הד ארצי' ועברתי ל'כחול לבן אמנים' וגם אספתי חומרים במשך המון זמן. נשארתי עם שירים של כמה מפיקים ולא מפיק אחד, כמו שעושים באלבומי פופ בעולם, רובם צעירים שלא עבדתי איתם בעבר וזה מרגש".

חזיז מדגישה את החיבור המצוין שלה עם המפיק המוזיקלי ניצן קייקוב, שלדבריה היא כל כך אוהבת, עד שהיא מפחדת להזכיר את שמו, שלא יגנבו לה אותו. לצידו, עובדת חזיז עם משה דעבול, פטריק סבג, טל פורר וכמובן החבר הוותיק, הנרי. על החיבורים אחראי מנהל העל של המוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, ינאי רטפן.

שרון חזיז. אלכס ליפקין,
אל תקראו לזה קאמבק. שרון חזיז, 2009/אלכס ליפקין

חזיז 2009 גם מסוגלת לתת פרספקטיבה לאלבום הבכורה שלה, "קח אותי לשם", שחוגג בימים אלה 15 שנה. כעת, במבט לאחור, ניתן לראות שהאלבום עם הלהיטים "קח אותי לשם" וכמובן "השמיים של יוליה", עם הקליפ המצוין שלו, היו אבן דרך בפופ הישראלי, כזו שאמניות כמו שירי מימון ורוני דואני רוכבות על גבו כשהן יוצרות את המוזיקה שלהן. "מה שאני מאוד אוהבת באלבום הראשון הוא שאפשר לקחת אותו לכל מיני מקומות, לא רק הפופ הטהור", היא אומרת. " האלבום החדש הוא בדיוק אותו דבר – קשת רחבה של סגנונות ולכן אני כל כך אוהבת אותו ומתרגשת לקראתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מצד שני את לא אותה שרון חזיז. גיל 40 הוא גיל מוזר להיות בו זמרת פופ, לא?

"אני בת 40, אבל אני לא איזו זקנה. 40 הוא ה-30 החדש לדעתי וכל מי שמסביבי מעורה מאוד במה שקורה בעולם. אנחנו עדיין מבלים ויוצאים למסיבות ולא רק שלא נגמרו החיים, אלא להיפך – חברים שלי מאוד צעירים בנפשם ובהתנהלותם. באלבום החדש היה לי מאוד חשוב, מצד אחד, להביא את הבגרות לאלבום ואת החוכמה שבכל זאת יש למישהי שנמצאת 20 שנים במקצוע. מצד שני, היה לי נורא חשוב להישאר רעננה וכן להתחבר למה שקורה עכשיו".

חזיז אכן מפגינה עכשוויות ונוקבת בשמותיהן של לילי אלן ("יש לה קריצה במוזיקה, בדיוק כמוני"), ליידי גאגא ("מתה על המיסתורין שלה, גם בטקסטים") ו-SIA כפייבוריטים להאזנה. בישראל היא מאוהבת עד מעל הראש בליבי (יודעת את הדיסק בעל פה), אסף אמדורסקי ומארינה מקסימיליאן בלומין ("אחת היפות והסקסיות שיש, חסרת פחד וזה מדהים").

יש הבדל בלהיות אמא שהיא גם זמרת פופ?

"זה יהיה ממש נורא אם אני אגיד שממש לא? כי אני בכלל לא חשבתי על זה. הבת שלי היא בת שבע ומאוד אוהבת מוזיקה והיא כבר עשתה כוריאוגרפיה שלמה לקליפ. היא אוהד נהרין קטנה".

עכשיו חייבים לשאול על האיחוד של "עניין של זמן". זה קורה?

"איזה קטע, זה היה אמור להצטלם ממש עכשיו. טמירה ירדני, שהיא סוג של גאון, לקחה את זה בידיים והיא הולכת לעשות משהו מאוד מעניין עם כל הכוכבים של הסדרה, אבל בינתיים זה נדחה בכמה זמן".

זה לא מרגיש קצת מאולץ?

"בשניה שניפגש אחרי 20 שנה זה יהיה מאוד מרגש. זה לא יהיה פשוט, אבל לא מזמן גיליתי את הפייסבוק ואני בקשר עם כל מיני אנשים מאז ואנחנו ממש מתרגשים מזה, כי היה לנו הווי מיוחד".

אז תחדשי את החברות עם דנה ברגר?

"בטח. אני גם הכי מתגעגעת למשה בן בסט, שי קפון ואורי גוטליב. זה ייקח זמן, אבל בסוף זה יקרה וזה ייצא מגניב למדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully