וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת אינדי: רובין טאני - נו, ההיא מהזה

גיא שמי

1.12.2009 / 12:08

היא מוכרת מ"נמלטים" ו"המנטליסט" אבל סוכנות שחקני המשנה של גיא שמי מציעה את רובין טאני היפה גם למסך הגדול

רובין טאני נולדה ב-1972 בשיקגו אילינוי למוכר מכוניות ומוזגת במסבאה, שניהם אירים אמריקאים. בגיל 18, לאחר שהשתתפה בכמה וכמה הצגות מקומיות, עברה טאני ללוס אנג'לס להתחיל בקריירה שלה, שם קיבלה תפקידים קטנים וקטנים פחות בסדרות טלויזיה, בין היתר "Class Of 96" ו"חוק וסדר" עד תפקידה הקולנועי הראשון ב-1996, "הכישוף". רובנו נזהה אותה דווקא מהסדרות "נמלטים" ו"המנטליסט", אולם נוכל למצוא את טאני בסרטים כמו: "מונטנה", "פפראצי", "לכודים בצל הפחד", "זודיאק", "הוליוודלנד", "אוגוסט", "פרס של טיפשים", "סוף העולם", "מעבר לגבול הסכנה" וכמובן "ניאגרה ניאגרה". טאני היא בחורה קטנה ויפה ומשדרת רצינות. עושה רושם שאיכויות ה"אינדי" שלה הן לאו דווקא מבחירה. היא גדלה יחד עם לארה פלין בויל (ומזכירה אותה קצת במבט החודר ובשפתיים הקפוצות).

"הכישוף" – הגיבורה

הנערה שרה ביילי (טאני) מגיעה לבית ספר חדש בכדי לגלות ששלוש מהתלמידות בכיתתה מתעסקות בכישוף, ממש כמוה. מדובר בבוני (נב קמבפל) היפה והביישנית, רושל (רייצ'ל טרו) המושפעת בקלות וננסי דאונז (פיירוזה באלק), שעד עתה הייתה המנהיגה ועקב הגעתה של שרה נאלצת לוותר באופן זמני על המשבצת. ריחופי עפרונות, שינוי צבע השיער ופיתוי החתיך של השכבה, הופכים עד מהרה לכשפים חזקים יותר ואחראיים פחות, עד אשר ננסי משתגעת מהכוח של עצמה ומחליטה לעשות מעשה. שרה ביילי של רובין טאני, הוא תפקיד חמוד בסרט חביב שהוגדר כשילוב העילאי בין "קארי" ל"קלולס" ואפשר להגיד שהוא יותר מ"מעביר את הזמן". שימו לב לשלל הקאוורים למאסיב אטאק.

"רקורד חזק" – הטום בוי

חנות התקליטים הקטנה "אמפייר רקורדס" עומדת להיבלע על ידי רשת גדולה והבוס ג'ו (אנת'וני לפלייה) יחד עם עובדיו מנסים להעביר את הימים האחרונים בשקט יחסי, אולם לוקאס (רורי קוקרן) שלוקח כמות נכבדת של כסף מהקופה ומנסה להכפיל אותו בהימורים (ומאבד הכל, כמובן) די מצליח להכניס את כולם ללחץ. בין העובדים נוכל למצוא את קורי (ליב טיילר) הביישנית שמאוהבת בסתר ברקס מנינג (מקסוול קולפילד) כוכב עבר שאמור להגיע לחנות, ג'ינה (רנה זלווגר, גם באחד מתפקידיה הראשונים) שבניגוד לקורי, לא מתביישת לפעול בעניין כוכב העבר ואת דברה (טאני) שכבר בתחילת הסרט מגלחת את ראשה, כאילו בכדי להסיר כל ספק בקשר להיותה אישה חזקה, חסרת עכבות וכזו שלא אכפת לה מה אנשים חושבים. אין לדברה המון טקסט בסרט, אולם כל מילה שלה בסלע. את אומץ ליבה הכמעט אידיוטי, אנחנו מבינים ברגע שמכוון אליה אקדח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"סודות החיים" – האסיסטנטית

דיוויד הרסט (קמבפל סקוט) ואשתו דנה (הופ דיוויס) הם רופאי שיניים. פציינט חסר עכבות (דניס לירי) נכנס לחייהם ודיוויד, שדמיונו משחק איתו משחקים, חושד שדנה בוגדת בו. תוך כדי "בילוי" ביתי עם שלושת בנותיו הקטנות (לאחת מהן יש שפעת וההחלטה היא להדביק את כולן ולגמור עם זה כמה שיותר מהר), דיוויד מבין שאין לו מושג מה לעשות עם הגילויים החדשים בחייו. לאורה (טאני) האסיסטנטית של דיוויד שגם מתפקדת כבייביסיטר (כשצריך) נראית די מעוניינת בו. יכול להיות שהיא שם, רק בכדי להזכיר לדיוויד (ולנו) שיש לו אופציות, אולם עד סוף הסרט המאוד מעניין הזה, דיוויד עושה את הדבר הנכון. שוב, אין המון שורות ללאורה בסרט, אך המבט מלא הכמיהה שלה לא משאיר מקום לספק.

"מתחתנים עם ההורים" – השושבינה

בעיבוד לקלאסיקה מ-1979, ג'רי פייזר (אלברט ברוקס) רופא רגליים מנומס עם סדר יום נוקשה, פוגש באבי חתנו לעתיד סטיב טוביאס (מייקל דאגלאס), שהוא מאוד במקרה סוכן סי. אי. איי פרוע שבתורו לוקח אותו (במטוס הפרטי של ברברה סטרייסנד) לפגוש בארכי-פושעים וסוחרי נשק צבעוניים. עד מהרה מוצא עצמו ג'רי כמושא אהבתו החדש של הפושע המסוכן ז'אן פייר ת'יבודו (דיוויד סאשט) ונאלץ לאלתר. את אנג'לה האריס (טאני) אנחנו פוגשים בהתחלה והמשפט עליו היא חוזרת שוב ושוב ושוב (ושוב) "תמיד שושבינה, אף פעם לא כלה" רומז לנו מראש על חילוף צדדים עתידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully