וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרו של גלעד שליט יעובד להצגת ילדים

עינב שיף

1.12.2009 / 17:11

"כשהכריש והדג נפגשו לראשונה" יהפוך להצגה בפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים של תיאטרון חיפה, שיתקיים בסוף חודש מרץ. "נועם שליט מאוד שמח כשסיפרנו על זה"

"כשהכריש והדג נפגשו לראשונה", ספר הילדים שכתב גלעד שליט, יהפוך להצגת ילדים ויתמודד בפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים של תיאטרון חיפה - הכך הודיעה היום (שלישי) הוועדה האמנותית של הפסטיבל, בראשות צביה הוברמן. הספר עובד לבמה על ידי רונן יפרח, איריס פן ואורי אומנותי, שאף ישחקו בהצגה, כאשר יפרח ופן ייקחו על עצמם גם את תפקידי הבימוי.

לדברי פן, נועם שליט נתן את ברכתו לכתיבת המחזה ולאחר מכן יצאו השלושה לדרך. "הוא מאד שמח על הנושא ורק לאחר שנתן את ברכתו התחלנו לכתוב. לפני זמן מה שלחתי לו טיוטה של המחזה, אבל אז המשא ומתן נכנס לשלב האחרון ונראה לי שהדבר שמעניין אותו כרגע זה שחרור בנו ולא ההצגה".

ברפרטואר התחרותי של הפסטיבל, החוגג השנה 20 שנים לקיומו, נמצאים חמישה מחזות נוספים, ביניהם "יום הולדת לזזה" של שירלי דשא, שחקנית ובתו של המפיק האגדי פשנל, המבוסס על הספר "מילות קסמים" שכתבה רונית חכם; "אגדת השמש הנעלמת", הצגתה הראשונה של כוכבת הילדים דנה דבורין כבמאית; "העולם על פי אלון" של אורלי ישועה; "הכוכב דניאל וגנבי הזמן" של רותי רוזן; ויצירת מחול נטולת שם של גליה פרידקין.

"השנה בחרנו בקשת רחבה של סגנונות תיאטרון, מתיאטרון מחול ועד תיאטרון ריאליסטי", אמרה הוברמן על הבחירה. את הפסטיבל מפיק איתמר גורביץ והוא יתקיים מה-30 במרץ ועד ה-1 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully