וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח חריף

דרור רפאל

3.12.2009 / 7:52

לא, זה לא גזים של קולה, זה ריח הצביעות. של "האח הגדול", של השוויצרים הנייטרלים ושל מאבטח שחשוד באונס. דרור רפאל מסכם שבוע מסריח

מי העז לעבור על החוקים של האח הגדול?

השבוע התקבלה הודעה דרמטית. מישהו יעזוב את הבית. אם יונית לוי הייתה מכריזה על הודעה דרמטית, היינו יודעים שמישהו הולך להגיע בחזרה הביתה. ככה הם החיים על ציר שבין מעיין חודדה לגלעד שליט. יש מי שעוקב אחר המאמצים להחזרתו, ויש מי שנרעש מהמאמצים לסילוקה.

בסיפור של חודדה יש הכול. צביעות, ניצול ציני, גזענות, האח הגדול דופק וזורק. אבל לאח הגדול מותר הכל, כי הוא גדול. אישה מעורערת שזקוקה לשמירת הריון אצל פסיכיאטר הושלכה לבית רק כדי לראות את בעלה עם בלונדינית אחרת, כאשר ידוע שהיא קנאית להחריד. ואז היא איבדה שליטה (וזה לא היה קשה) ונזרקה החוצה בבעיטה. היא מואשמת שעברה על חוקי האח הגדול. פחחח. אפשר לחשוב שאסא כשר ניסח קוד אתי להתנהגות בבית האח, ומעיין חודדה הפרה אותו. לא היה צריך להביא אותה כמו שלא היה צריך להעיף אותה. או במילים אחרות, לכולם תקוע מקל בתחת, אינעל אבוכ.

למה צריך צריח בציריך?

במשאל עם בשוויץ הוחלט על איסור בניית צריחים למסגדים. השוויצרים התמימים והנייטרלים, שבחרו לנמנם כשרכבות המוות אספו יהודים משטחם, החליטו להתעורר עכשיו כשהצריחים על המסגדים מקלקלים להם את הנוף, שמורכב מהר מושלג, גגות אדומים, אגם וילדות קטנות שמקפצות בהנאה לשמיעת צלילים קלאסיים. קסנופוביה היא שנאת זרים. בשוויץ חולמים להיות נייטרלים, אבל אוהבים רק מי שנייטרלי כמוהם. כל מי ששונה הם דוחים אותו, מעיפים אותו. הפתרון - אל תראה שאתה שונה.
לנייטרלים לא אכפת שתעשה בתוך המסגד מה שאתה רוצה, רק שלא נדע, שלא נשמע ושלא נראה את הצריח.

כמה אמין מאבטח הרמטכ"ל?

איך חוגגים את סוף הרווקות, אם לא ללכת לראות נשים מתפשטות בפוסיקט. להשתכר. מוזיקה בפול. תכף אתה מתחתן ואז הכול יגמר. אתה משלם כדי לראות בחורה שמבזה את עצמה, היא מתפשטת, אתה נהנה. היא מפסידה את הכבוד שלה ואתה בכוח הכסף שלך אונס אותה, מוריד ממנה את הבגדים. הגבר שותה כדי להשתגע להיטרף, ושהיא תוריד עוד. יש ציצים בסוף. עוד מעט נהייה משועבדים לאישה אחת לחיים משעממים של 'איך היה היום בעבודה'. צריך להספיק הכל, עכשיו.

ואז, לפי החשד, הוא לקח אותה, מאחורי השיחים, גרר אותה, דחף אותה לבוץ, הוריד לה את הבגדים. האונס הוא המשך אלים למסיבת הרווקים הדוחה. האיש ששמר על גב הרמטכ"ל רצה לעלות על הגב של הבחורה. התקשורת מאשימה אותו בצדק. איך אפשר שלא. רק הלכתי עירום לעשות פיפי בירקון ונפלתי? נו באמת, תעשה לנו טובה. האיש אשם כל עוד לא הוכח אחרת.

למה קוקה קולה סובלת מגזים?

שתי הצגות חדשות: "מופע הגניחות של איוון" ו"מי הסריח את הקולה שלי" עלו השבוע. הצגות תקשורתיות לא אפקטיביות. גם לדמיאניוק וגם לקוקה קולה יש בעיה קשה עם גזים. הם מנסים לפתור אותה. דמיאניוק עושה עצמו חולה וסובל, וקוקה קולה - להבדיל אלפי הבדלות - מנסה להסביר שקצת גופרית ובנזין זה לא דבר נורא. תרשו לנו לא להאמין. לא לזה ולא לזה.

בשביל להרכיב את הקולה מביאים חומרים ממכתשים אגן וחומצה זרחתית. תוסיף לזה אורניום מועשר ויש לך כור אטומי. ועכשיו זה גם מסריח. הטעם הוא טעם החיים, אבל הריח מהגיהינום. היוצרות התהפכו, עד עכשיו הגרעפס היה אחרי ששתית, עכשיו הבקבוק תוקע עליך גרעפס. בחנויות מדווחים על ירידה במכירות של בקבוקי המשקה. הציבור לא קונה. לצביעות יש ריח מסריח, או שעוד בקבוק קוקה קולה נפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully