וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן לביא מועמד לפרס הגראמי

עינב שיף

3.12.2009 / 6:09

הקליפ שביים יחד עם יובל ומירב נתן לשיר "Her Morning Elegance" מועמד לפרס הקליפ הטוב ביותר של השנה לצד דפש מוד והבלק אייד פיז. לביא: "לא האמנתי שזה יגיע לגראמי"

מועמד ישראלי לפרס הגראמי. הקליפ לשיר "Her Morning Elegance" של אורן לביא מועמד לפרס הגראמי לקליפ הטוב ביותר לצד קליפ של דפש מוד ("Wrong"), קולדפליי ("Life In Technicolor II"), בלק אייד פיז ("בום בום פאו") ו"מר. הוריקן" של Beast.

את ההודעה על המועמדות קיבל לביא מחברים, שראו את הפרסום ברשת והתקשרו לברך. "אפילו לא זכרתי שזה התאריך", הוא אומר לוואלה! תרבות בתגובה ראשונה לאחר הבשורה המשמחת. "זה לא שהגראמי התקשרו וסיפרו לי, פשוט החברים הודיעו לי. הדבר הראשון שאתה עושה זה לאחר מכן הוא להתקשר למשפחה והחברים שלך, אבל עכשיו לילה פה – פשוט נלך לישון ונעשה הכל מחר".

חשבת שזה אי פעם יגיע להצלחה כזו?

לביא: "ידענו שיש לנו משהו מאוד טוב, עוד לפני הצילומים וגם בזמן ההכנה והעריכה הבנו שיש לנו דבר מאוד מיוחד. אבל לא חשבתי שייקחו את זה לטקס כל כך מסחרי. אני הופתעתי, לא חשבתי שזה יגיע לשם. תמיד נחמד לדעת שמעריכים אותך".
אתה מבין שעכשיו אתה הנציג הישראלי בגראמי. לא יעזבו אותך עד שתראה לכריס מרטין שלפחות בתחום אחד, אתה לוקח אותו.
לביא: "לא חשבתי על זה עד הרגע. אתה יודע, הישראלים עובדים מהר – זה כבר עלה באינטרנט לפני שעתיים, מתקשרים ואז אתה הנציג. האמת היא שלא חשבתי על זה ככה".

על הקליפ חתומים לביא ומירב ויובל נתן, אולם בקרדיטים של אתר הגראמי רשום לביא בלבד. היוצר מדגיש כי פנה לגראמי וביקש לשנות את הקרדיטים. יובל נתן סיפר הבוקר לוואלה! תרבות כי גם בחלומותיו הורודים ביותר לא צפה כזו היסטריה סביב הוידאו. "ידענו שזה רעיון נחמד, אבל לא חשבתי שזה יגיע לרמה הזו, אפילו כמות ההעתקות והחיקויים של הקליפ מרשימה".

חשוב להזכיר בנקודה זו שלביא אינו "ישראלי לשעבר" שעזב את הארץ בגיל שנתיים ומאז לא חזר. שורשיו של לביא הם בישראל והוא אף מפתיע ומספר לוואלה! תרבות כי בקרוב יוציא שיר בעברית. "אני עדיין מפה, זה ברור", הוא אומר. "ישראלי אמיתי".

לביא ונתן זכו בפרסים רבים על הקליפ המיוחד שנוצר עבור שיר שכתב והלחין לביא באלבום הבכורה שלו, שיצא בארצות הברית. הקליפ הקנה ללביא מעריצים רבים ביו טיוב ואף הביא אותו להופעות אורח בטלוויזיה האמריקאית עם ביצוע חי לשיר. פרסומת שבוימה על ידי הזוג נתן אף זכתה למועמדות בפרס האנני, האוסקר של האנימציה.

לביא הוא לא הישראלי הראשון כמובן המועמד בטקס הפרסים היוקרתי. רק בשנה שעברה זכתה זמרת הסופרן, הילה פליטמן, בפרס הנכסף על השתתפותה באלבום של היוצר ג'ון קוריגליאנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully