וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת Weezer נפצע בתאונה, הטור של הלהקה בוטל

עינב שיף

7.12.2009 / 9:46

אוטובוס הלהקה החליק על קרח והידרדר לשוליי הדרך וריברס קומו, שישן מאחורה, נפצע בצלעותיו ואושפז. גם אשתו ובתו היו בתאונה, אך לא נפגעו

ריברס קומו, סולן הלהקה האמריקאית המצליחה Weezer נפצע בתאונה של אוטובוס הטור של הלהקה, כשהוא סובל משלושה סדקים בצלעותיו שהותירו נזקים פנימיים וכן פציעה ברגל. גם אשתו ובתו של קומו היו על האוטובוס בזמן התאונה, אך לא נפצעו.

נגן ההרכב בסיבובי הופעות, קרל קוך, כתב באתרה הרשמי של הלהקה כי כל תאריכי ההופעות של הלהקה לחודש דצמבר מבוטלים וכי קומו נותר מאושפז בבית החולים. לדברי קוך, האוטובוס החליק על קרח וסטה ממסלול התנועה על כביש, פגע במעקה בטיחות ועף לאזור בוצי.

צילום תאונת האוטובוס מתוך אתר להקת Weezer. אסור להשתמש
צילום מסך מתוך האתר הרשמי/אסור להשתמש

"קומו ישן בחלק האחורי של האוטובוס בזמן התאונה ולאחריה לא יכול היה לדבר בגלל פציעותיו", נכתב באתר הרולינג סטון. על פי הדיווח, כוחות ההצלה פרצו לחלק האחורי של האוטובוס כדי לחלץ את קומו. "לא יכולתי להאמין למה שקורה מול עיניי, כשריברס שוכב כה חסר אונים, רועד במרכז הכאוס", כותב קוך, שאף צילם את התקרית באתר הרשמי של וויזר. לדברי קוך, מצבו של קומו השתפר ונראה כי לא יזדקק כרגע לניתוח.

קומו (39) הוא מנהיג הלהקה מאז היווסדה בשנת 1992. הלהקה הוציאה עד היום 7 אלבומים, האחרון שבהם, “Raditude" יצא בתחילת חודש נובמבר וזכה להצלחה יפה בטבלת המכירות. האלבום הגיע למקום הראשון בטבלת אלבומי הרוק והאלבומים האלטרנטיביים של מצעד הבילבורד. במצעד הכללי של האלבומים הנמכרים ביותר בארצות הברית הגיע האלבום בשיאו למקום ה-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully