וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום מחווה ישראלי לטום ווייטס

עינב שיף

7.12.2009 / 10:54

איה כורם, עידן אלתרמן וזאב טנא הם בין האמנים שיבצעו משיריו של ווייטס בעברית. את האלבום יזם גיא חג'ג', בעל הבלוג "עונג שבת", לרגל יום הולדתו ה-60 של הזמר בעל הגרון המעושן

חגיגות יום הולדתו ה-60 של טום ווייטס מקבלות נופך מיוחד גם בישראל: אלבום מחווה של אמנים ישראלים ליוצר הוותיק והמוערך ייצא בקרוב, בזכות יוזמה של גיא חג'ג', בעל הבלוג "עונג שבת". חג'ג' רתם אמנים ישראלים שונים ומפתיעים (לא ניתן לחשוף את כל הרשימה בשלב זה) לאלבום קאברים בהפקתו. בין המשתתפים: איה כורם, זאב טנא, יהוא ירון, דויד פרץ, עינב ג'קסון כהן, שילה פרבר, רועי ריק, עידן אלתרמן, נועה גולנסקי, עוזי פיינרמן ועוד, כשכל אמן תרגם בעצמו את השיר אותו בחר להקליט.

זוהי יוזמה שנייה של חג'ג', שהפיק בעבר עם המוזיקאי דויד פרץ את "שיר זר", אלבום המורכב משיריו המתורגמים של לאונרד כהן, שבסופו של דבר לא ראה אור באופן רשמי עקב התנגדות חברת התקליטים סוני. "נכון שטום ווייטס לא רב מכר בישראל כמו כהן", הסביר חג'ג' לוואלה! תרבות את ההחלטה להפיק את האלבום, "אבל זה עניין של טעם אישי - נכנסתי לזה בחודשים האחרונים. דיברתי עם עידן אלתרמן ומסתבר ששנינו מתרגמים שירים של טום ווייטס וצמח מזה משהו".

כך, חג'ג' אסף את האמנים והפעם, בניגוד ל"שיר זר", התעקש כי האלבום ייצא בצורה מסודרת על פי כל האישורים. ברגע שאלו יתקבלו, ייצא האלבום שיושמע בסטרימינג באתר "עונג שבת" ויופץ לחנויות הדיסקים באמצעות חברת "היי פידלטי". חג'ג' הוסיף ואמר שייתכנו הופעות של הפרויקט בסוף חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully